|
QONTACT- Queensnight - 29/04/2003 (pg. 37)
|
View this Thread in Original format
| jploveparade |
| quote: | Originally posted by ahp2002
voor de liefhebbers: heb twee keer lesbische uitingen van mooie dames vastgelegd op de gevoelige plaat haha :) |
Heerlijk voor ons neus op het VIP balkon. Zelfs met een tuinbroek aan zou het nog een smakelijk gezicht zijn geweest :D |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by tijs08
dit is dan dus een punt waar wij totaal van mening verschillen, hij draaide GVD Direct Disco op prime-time in de HMH op 'het' feest van het jaar, jezus Jappie dan kan hij nog zo goed draaien maar dit is echt beneden de maat! |
hahaha....heel toevallig na 4 tracks zeiden lex en ik tegen elkaar dattie best lekker draaide, nog geen 10 sec. later gooide die Direct Disco erin :stongue: , vond dat idd ook heeeel erg zonde. Daarna pakte die het vond ik toch wel weer aardig op :) |
|
|
| kreischer2000 |
| Wat is er dan mis met Direct Dizko? Die plaat is echt volop mieters! |
|
|
| Menno |
Weet er iemand misschien wat het 2e nummer van Marco V was (na del mp3). Dat nummer was zo gruwelijk vet, echt niet normaal.
Je hoorde 3 keer een break met een super trance-geluidje en heel de zaal ging plaat toen. |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Menno
Weet er iemand misschien wat het 2e nummer van Marco V was (na del mp3). Dat nummer was zo gruwelijk vet, echt niet normaal.
Je hoorde 3 keer een break met een super trance-geluidje en heel de zaal ging plaat toen. |
nee man die wil ik ook weten!! idd hele vette track.
Judge Jules draaide trouwens ook heel erg vet techtrance plaatje, ongeveer midden in zn set, ook een track met heel erg veel breaks, telkens als je dacht dat de track was afgelopen knalde de melodie er nog een x in. Meer kan ik er eigenlijk niet over zeggen, iemand die dit weet? |
|
|
| Acidophilus |
| quote: | Originally posted by ahp2002
voor de liefhebbers: heb twee keer lesbische uitingen van mooie dames vastgelegd op de gevoelige plaat haha |
| quote: | Originally posted by jploveparade
Heerlijk voor ons neus op het VIP balkon. Zelfs met een tuinbroek aan zou het nog een smakelijk gezicht zijn geweest :D |
Wat heb ik gemist???
Kom op met die foto's!!! :tongue2 |
|
|
| Zilla |
| Is die plaat van Judge Jules misschien Dallas Superstars - Helium? |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by TranceFool
hahaha....heel toevallig na 4 tracks zeiden lex en ik tegen elkaar dattie best lekker draaide, nog geen 10 sec. later gooide die Direct Disco erin :stongue: , vond dat idd ook heeeel erg zonde. Daarna pakte die het vond ik toch wel weer aardig op :) |
wel gedeeltelijk mee eens, maar als je 1 uur en een kwartier mag draaien dan is het toch wel een domper dat hij dan zo'n plaat uit zijn koffer trekt!!
| quote: | Originally posted by kreischer2000
Wat is er dan mis met Direct Dizko? Die plaat is echt volop mieters! |
you have 2 ask? :conf:
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Al met al vond ik het eerste deel van 21:00 tot 15:00 briljant en daarna wat minder.
|
goh in welke wereld where you with your head at that time?? ik kan me je alleen herinneren als lichtgevende DWEIL in de hoek van de kamer, gezellig joh! Je zal dus wel 03 uur bedoelen in plaats van 15 uur!
DUS: actiepunt voor de volgende keer... probeer je energie uitbarsting wat te verdelen over de nacht! |
|
|
| Remy D |
| Ben ik dan de enige die een beetje normaal is... :conf: |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Zilla
Is die plaat van Judge Jules misschien Dallas Superstars - Helium? |
nopes, dat issem nie helaas :( |
|
|
| Biohazard |
| quote: | Originally posted by kreischer2000
Wat is er dan mis met Direct Dizko? Die plaat is echt volop mieters! |
Ja idd
Hij was destijds alleen een beetje dood gedraaid, dus nu willen velen hem niet meer horen |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by tijs08
goh in welke wereld where you with your head at that time?? ik kan me je alleen herinneren als lichtgevende DWEIL in de hoek van de kamer, gezellig joh! Je zal dus wel 03 uur bedoelen in plaats van 15 uur!
DUS: actiepunt voor de volgende keer... probeer je energie uitbarsting wat te verdelen over de nacht! |
ROFL pest die jongen toch niet zo :) |
|
|
|
|