|
QONTACT- Queensnight - 29/04/2003 (pg. 27)
|
View this Thread in Original format
| Blik |
dat is dus een oude lijst
ik ben er in ieder geval ook bij!! |
|
|
| Three 'O Three |
blighty
Blik
Cosmic Guy
Disney
Dj Lex + broertje
Donna
eieregooie
HBtje
Jappio
Jploveparade
Mr_Zimz
Menno
Muppet
NetX + girlfriend
REMY D!!!
PartyHardy!
Spinnin' Jack
Sunshine79
Sir Lunchalot
Teal'k
| quote: | Originally posted by TranceFool
ff voor de duidelijkheid:
iets voor half 8 op Rotterdam Centraal dus, spoor 9? :) |
Juist! Laten we zeggen aan de kant waar je met de roltrap het perron op kan (andere kant is alleen gewone trap).
Jezus jongens, heb echt weer ouderwetse kriebels :D :D |
|
|
| eieregooie |
| Ik zie jullie daar wel gewoon :) |
|
|
| @ddicted |
| Vandaag nog kaartje gekocht voor qontact in HMH :) |
|
|
| jploveparade |
Ok, for the non-Dutch speaking like Helena:
What's the final time and place for the meeting? :) |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by jploveparade
Ok, for the non-Dutch speaking like Helena:
What's the final time and place for the meeting? :) |
meeting time is 24:00
meeting place is on the podium, when you are on the podium looking at the dj, on the left side |
|
|
| Three 'O Three |
| quote: | Originally posted by jploveparade
Ok, for the non-Dutch speaking like Helena:
What's the final time and place for the meeting? :) |
Meeting at HMH
Meeting will be held at 24h00. It will be held at the top platform, (where the seats are, 2nd floor). If you face the stage, meeting location is all the way to the left. |
|
|
| Menno |
De mensen die met mij meegaan willen niet zo vroeg dus ik kom vlak voor Ferry Corsten binnen.:whip:
Heb Zinnnnnnnnnnnnnnnnn :D |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Three 'O Three
Meeting at HMH
Meeting will be held at 24h00. It will be held at the top platform, (where the seats are, 2nd floor). If you face the stage, meeting location is all the way to the left. |
huh...waar?? ;)
ook ik heb goede kriebels! Kga zo maar beginnen met voorslapen want moet wel in top conditie de HMH binnen stampen natuurlijk! :D
Tot morgen allen in de trein! (eieregooie: spelbreker :p )
Gezellig met zijn allen en 
en daarna:  |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Menno
De mensen die met mij meegaan willen niet zo vroeg dus ik kom vlak voor Ferry Corsten binnen.:whip:
Heb Zinnnnnnnnnnnnnnnnn :D |
je kan altijd met ons mee he! Scott Bond missen is toch wel ERG zonde :rolleyes: |
|
|
| Cosmic Guy |
| Ik ben er ook vroeg, 10 uur +-. Kwil Scottie ook wel horen. Tot op d emeeting, kheb er zin annnnnnnn! :D |
|
|
| Dj Lex |
| Oei ouderwetse kriebels. Vnvnd lekker laat slapen word ik ook lekker laat wakker :P Morgen half 8 op CS Rotterdam voormeeting dus :D |
|
|
|
|