|
QONTACT- Queensnight - 29/04/2003 (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Miss Proximus |
als ze nou Johan Gielen een schop gaven, dan ging ik naar Zoetermeer.
dat jullie t maar even weten :nervous: :) |
|
|
| Dr. Kuipers |
| De HMH line-up wordt steeds beter! :D |
|
|
| Teal'k |
| Inderdaad.. nu nog ff wachten tot ze astrid wegkicken en PvD er weg zetten, en die kaarten zullen snel uitverkocht zijn!! :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: |
|
|
| Flipper01 |
| DAMN, wat is dit lastig kiezen zeg... :( |
|
|
| Three 'O Three |
| quote: | Originally posted by Flipper01
DAMN, wat is dit lastig kiezen zeg... :( |
Zo te merken gaan de meeste naar de HMH... Kzou zeggen, kom ook gezellig! ;) |
|
|
| Rinus |
April maand is gewoon dillema maand. Teveel goeie feesten op een rij en trek het gewoon financieel als fysiek niet. Om over te gaan.
Meisjes, Jongens, Boeren ;) haal me over. Waarom zou ik voor deze gruwelijke line-up/feest kiezen ipv bijv Shockers?? |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Rinus
April maand is gewoon dillema maand. Teveel goeie feesten op een rij en trek het gewoon financieel als fysiek niet. Om over te gaan.
Meisjes, Jongens, Boeren ;) haal me over. Waarom zou ik voor deze gruwelijke line-up/feest kiezen ipv bijv Shockers?? |
Ja jezus man, zo'n line-up krijg je misschien nooit meer bij elkaar in 1 zaal, plus dat het weer 1 vette grote meeting wordt net als vorig jaar en dat was me 1 na beste feest moet je nagaan ;) |
|
|
| Three 'O Three |
| quote: | Originally posted by Rinus
April maand is gewoon dillema maand. Teveel goeie feesten op een rij en trek het gewoon financieel als fysiek niet. Om over te gaan.
Meisjes, Jongens, Boeren ;) haal me over. Waarom zou ik voor deze gruwelijke line-up/feest kiezen ipv bijv Shockers?? |
Graag of niet ;) |
|
|
| Rinus |
| Wat een argumenten krijg ik om me oren :D :D :D |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by Rinus
April maand is gewoon dillema maand. Teveel goeie feesten op een rij en trek het gewoon financieel als fysiek niet. Om over te gaan.
Meisjes, Jongens, Boeren ;) haal me over. Waarom zou ik voor deze gruwelijke line-up/feest kiezen ipv bijv Shockers?? |
je bent tranceaddict (dus geen technomanneke :p ), which means dat dit gewoon een GEIL feest voor je wordt, dat je bij binnenkomst al zo'n eind wegspaced dat je de meeting straal vergeet, je loads en loads of mooie dames gaat zien, en dat zulke happenings in NL gewoon een uitstervend soort is, so enjoy it while you can! |
|
|
| Original |
krijg een beetje het gevoel van vorig jaar april toen ik de line-up zag. zo van: hier moet ik heen, dit word zeker vet... en het werd ook vet..moddervet:eyes: (HMH wel te verstaan)
Dus dit jaar weer denk ik (met een beetje hulp van de IB-Groep) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Original
krijg een beetje het gevoel van vorig jaar april toen ik de line-up zag. zo van: hier moet ik heen, dit word zeker vet... en het werd ook vet..moddervet:eyes: (HMH wel te verstaan)
Dus dit jaar weer denk ik (met een beetje hulp van de IB-Groep) |
Ik had t gelukkig nog een jaartje eerder :p |
|
|
|
|