|
QONTACT- Queensnight - 29/04/2003 (pg. 39)
|
View this Thread in Original format
| Miss Proximus |
| is dat Donna? :stongue: :eyespop: |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
is dat Donna? :stongue: :eyespop: |
whehe nee dat zijn Ramona en Ernie :D :cool:
ps; nog een tip=>> de volgende keer dat je naar de HMH gaat neem een DOP mee! :) is wel zo handig als je lekker met je flesje water wilt rond springen ;) :D :cool: |
|
|
| total woot |
moet wel n EVIAN dop zijn, cola flessen-dop ed. past niet :p
Grtz
WooT |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
whehe nee dat zijn Ramona en Ernie :D :cool:
ps; nog een tip=>> de volgende keer dat je naar de HMH gaat neem een DOP mee! :) is wel zo handig als je lekker met je flesje water wilt rond springen ;) :D :cool: |
Goede tip idd :D
Enne dat Ernie meisje is trouwens 1 van de leukste meisjes op de feesten. Echt een partyanimal. Die hele groep is tof trouwens. |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Enne dat Ernie meisje is trouwens 1 van de leukste meisjes op de feesten. Echt een partyanimal. Die hele groep is tof trouwens. |
Mensen bij mij uit t straatje dus :p Zouden zij nou ook spierpijn hebben? :D whehe |
|
|
| ahp2002 |
Link: http://www.pbase.com/image/16156019
nicee he? was een sneaky picture, later vertelden ze dat ze heel vaak gefotografeerd worden omdat ze altijd dit doen op grote feesten.. en gelijk hebben ze! :D
nog eentje van 2 andere:
http://www.pbase.com/image/16156227 |
|
|
| Original |
Beetje laat/ maar hier een kort verslagje
We waren een beetje laat binnen dus heb de TA meeting gemist.
(heb wel een gozer met een Tranceaddict.com t-shirt gezien btw)
Zal jullie vast wel tig keer voorbij zijn gelopen
Vond de aankleding in vergelijking met voorgaande edities gewoon GAAR.:whip:
(een Lasertje in het midden, de bewegende C`s.. dat was`t ongeveer)
De line-up/Muziek
Scott & Astrid; geen idee
Ferry; Zwaar relaxed
Marco; Helemaal Top, Vette platen
Armin; Begon rustig, maar op Pulser - My relegion ging ik ff helemaal los
Johan Gielen; Beetje gaar/ ff eten & Drinken/ op die kussens gezeten en op een of andere manier niet veel van zijn set meegemaakt (behalve Direct Disco & Angel Katana Mix)
PVD; Draaide zeker goeie muziek/ maar vind em niet "all that special"
Judge Jules; wel aardige plaatjes/ stond vooraan en dat scratchen deed eigenlijk wel behorlijk pijn aan me oren.:mad:
De sfeer
Standaard Rielekste lui/ vage praatjes gemaakt.
Ook nog gezien;
Punk skater... ik dacht wat doet die hier
aan het eind een of andere Extreme Gabber... ik dacht wat doe jij hier.:conf:
En nog wat andere vage lui o.a. in de spiegel:toothless .
:rolleyes:
Prijs... ja standaard prijs tegewoordig, ga hier maar niet over verder.:nervous:
Paar extra puntjes
- Schrikbarend weinig dames:(
- Wat was er nou over van dat hele "we are gonna make qontact with eindhoven vette apparatuur schermen blablabla" gedoe. NIETS VAN GEZIEN!
- Geen chillout met hangmat
- Tribunes niet open:whip: :whip:
- Vrij leeg aan het begin en eind (de hekken achter in de zaal stonden volgens mij verder naar voren dan vorige edities)
Volgende week TIC:crazy: |
|
|
| eieregooie |
| Wat was eigenlijk de 1e plaat die Armin draaide? Die vonnik best goed... |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Wat was eigenlijk de 1e plaat die Armin draaide? Die vonnik best goed... |
Volgens mij was dat Funktion - Seduction
draaide die volgens mij als eerste of als tweede, erg vet nummer ja :) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Volgens mij was dat Funktion - Seduction
draaide die volgens mij als eerste of als tweede, erg vet nummer ja :) |
Volgens mij was dat niet de 1e... En anders moet ik beter leren luisteren hehe... |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Volgens mij was dat niet de 1e... En anders moet ik beter leren luisteren hehe... |
Ik weet het ook nie zeker hoor, zal wel niet dan :p. Hij heeft deze track wel ergens in het begin gedraaid. |
|
|
| TranceFool |
wie heeft trouwens deze dude gezien, schrok me echt rot toen ik die foto zag.....:p
 |
|
|
|
|