|
QONTACT- Queensnight - 29/04/2003 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| basd |
Denk dat mijn keuze snel is gemaakt :)
Geen Astrid of Judge Jules voor mij.. |
|
|
| Teal'k |
Jezus wat een lineups!!!!!!!!!
Dit wordt een moeilijke keuze!
Er is niet echt een ideale lineup,
liefst had ik in de HMH PvD, Scott Bond, Armin, Judge Jules, Ferry gezien, maar het mag helaas niet zo zijn! :(:(
Ziet er naar uit dat het idd Eindhoven wordt! |
|
|
| Acidophilus |
K*tzooi!
Waatom draait Armin niet ook in Amsterdam???
kHeb geen zin om naar Eindhoven toe te gaan...Maar heb weinig keus... |
|
|
| Acidophilus |
K*tzooi!
Waarom draait Armin niet ook in Amsterdam???
kHeb geen zin om naar Eindhoven toe te gaan...Maar heb weinig keus... |
|
|
| Dj Lex |
| Ja denk dat het voor mij ook Eindhoven word, de enige die ik dan mis is Scott Bond en een klein btje Ferry in Zoetermeer. Stukken btr dan de line-up van oud en nieuw iig |
|
|
| Teal'k |
| Ja dat zeker.. Is maar goed ook, want Q-dance was ook behoorlijk weg afwaarts bezig had ik het idee... |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| knake zeg, dat gaat nog moeilijk worden... |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
knake zeg, dat gaat nog moeilijk worden... |
niet dus :)
Alhoewel ik t SUPER vind dat PvD in Nederland is, vind ik de timing KUT en zeker de rest van de dj's, Armin niet meegeteld.
Dus lekker Awa, Mayday en focussen op Gatecrasher Summer Sound System :)
Sorry Paul..dit keer niet! Stomme volk in NL hoef ik niet nog s mee te maken op zo'n avond. (Jullie niet meegerekend..DUH) |
|
|
| TimeportE |
tt boven mijn verwachtingen deze line-ups!!! ik ga denk ik wel naar eindhoven, lekker in mijn stadje waar ik woon! :D
dus tiesto in concert en dit, niet 1 maand maar 2 maand op water en brood |
|
|
| Muppet |
eindhoven zeker te weten wel!!!!!!!!!!!!!
lkkr dichtbij
greetz Muppet |
|
|
| TranceFool |
| Heel erg slim gedaan van Q-dance, gaat erg lastig worden....weet nog nie waar ik heen wil, wel iig dat ik ga :D |
|
|
| moogwai |
KUT!! Ik wil naar alledrie... :whip:
Echte top line-ups... Maar het wordt voor mij dus Amsterdam of Eindhoven.. Eindhoven ligt dichterbij, maar HMH heeft weer een beter geluid :)
Scott Bond, Rank 1 & Emjay versus PVD, Armin van buuren & Gielen.
Niet zo moeilijk eigenlijk... Eindhoven dus! Ik moet PVD eens live aan 't werk zien... :) |
|
|
|
|