|
QONTACT- Queensnight - 29/04/2003 (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
2 Profeetrus: als je nou ook niet naar Awa gaat dan krijg je klappen :p |
Oe nice!
Maar ik ga wel hoor. Heb al kaartjes enzo :p |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Oe nice!
Maar ik ga wel hoor. Heb al kaartjes enzo :p |
mooi want ik heb toch echt een grote sterke profeet nodig op zo'n feest voor als ik t licht niet meer zie ;) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
grrr daar gaat m'n titel als enige vruowelijke PvD fan in NL :whip: :wtf:
nou ja, fan...stalker?? :nervous: weeee
2 Profeetrus: als je nou ook niet naar Awa gaat dan krijg je klappen :p |
Moet ik een doekje meenemen voor achter in de auto of niet, voor als je begint te soppen als je aan PvD denkt? ;) :p |
|
|
| Miss Proximus |
| ik neem zelf wel een opblaasbaar emmertje mee, dank je :eyespop: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
ik neem zelf wel een opblaasbaar emmertje mee, dank je :eyespop: |
LOL! :D |
|
|
| TranceFool |
| Grote kans dat ik er ook bij ben :) |
|
|
| John |
er gloort hoop, als er nog kaarten verrijgbaar zijn tenminste....
vanwege et feit dat de geldvoorraad opraakt, we een ongeluk met de oto hebben gehad en ik geen zin heb om te werken hier, wordt et iets eerder naar huis...dus misschien nog wel voor qontact:) zou wel relax zijn hehehe, maar eerst nog ff op et great barrier reef duiken..
:) |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by John
er gloort hoop, als er nog kaarten verrijgbaar zijn tenminste....
vanwege et feit dat de geldvoorraad opraakt, we een ongeluk met de oto hebben gehad en ik geen zin heb om te werken hier, wordt et iets eerder naar huis...dus misschien nog wel voor qontact:) zou wel relax zijn hehehe, maar eerst nog ff op et great barrier reef duiken..
:) |
wow!! je bent blij dat je uit OZ weg mag zodat je naar Qontact kan??? :conf: Wat een omgekeerde wereld :) |
|
|
| John |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
wow!! je bent blij dat je uit OZ weg mag zodat je naar Qontact kan??? :conf: Wat een omgekeerde wereld :) |
nou blij is niet t goeie woord, tis hier best leuk namelijk:D
maar et geld raakt op en werken hier is kut:p allemaal van die trieste baantjes die slecht betalen (of je moet geluk hebben of verpleegster zijn), dus eind april gak naar huis en t had mooi geweest als ik voor k-dag + qontact thuiswas, maar dat lukt helaas niet.... 3 mei ben ik in weer in t kouwe nederland te vinden... dus tot dan:) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by John
3 mei ben ik in weer in t kouwe nederland te vinden... dus tot dan:) |
Tis hier anders prima weer de laatste 2 weken or so... |
|
|
| John |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Tis hier anders prima weer de laatste 2 weken or so... |
18 graden volgens et knmi...tis hier 26-32 ;)
tis wel een beetje cloudy af en toe..maar nog genoeg zon (H)
http://www.wunderground.com/global/stations/94287.html
maar goed...ik stop met oftopic zijn;)
feestze allemaal! |
|
|
| Miss Proximus |
Nou vent, geniet er nog maar even lekker van, je kunt dan wel niet naar Qontact/Nexus o.i.d maar je hebt wel iets gedaan wat je nog veel langer bijblijft dan een standaard feestje (no offense Riz ik bedoel t niet negatief)
Als je net zoveel "heimwee" krijgt als ik..pas dan maar op :) Ik kan geen Afrika op tv zien of ik wil al in t apparaat klimmen :D
Verder iedereen nogmaals veel plezier. Mensen die niet gaan mogen bij mij een biertje halen in Theater Romein :D |
|
|
|
|