|
QONTACT- Queensnight - 29/04/2003 (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Sabina
Line up is weer veranderd :whip:
Emjay en Astrid hebben stuivertje gewisseld.... op zich niet zo'n heel groot probleem lijkt mij :D |
als ze Astrid dan maar laten openen :D Ben er meestal niet zo vroeg en Astrid is eigenlijk de enige die ik wel kan missen :D
En ach... De HMH is toch wel de beste locatie, en dat telt ook wel mee voor mij :) Dus ik zal er geen spijt van krijgen dat ik vandaag me kaartjes heb gekocht voor de HMH :) |
|
|
| Teal'k |
| Ik heb ook kaartje HMH gehaald! :eyes: :eyespop: :tongue3 :crazy: |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
je bent tranceaddict (dus geen technomanneke :p ), which means dat dit gewoon een GEIL feest voor je wordt, dat je bij binnenkomst al zo'n eind wegspaced dat je de meeting straal vergeet, je loads en loads of mooie dames gaat zien, en dat zulke happenings in NL gewoon een uitstervend soort is, so enjoy it while you can! |
Mja...dan moet ik maar m'n account deleten :D Ik ben volgens jou geen tranceaddict :p
Nou kga toch 1000 maal liever naar Mayday hoor :)
Maar ja boeie, ik noem mezelf gewoon muziek-addict. Zal s kijken wie voor mij de cd van N*E*R*D kan branden enzo :) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Zal s kijken wie voor mij de cd van N*E*R*D kan branden enzo :) |
die van S*L*E*T is ook erg leuk. En er is een grote kans dat ik ook in de HMH te vinden ben :D |
|
|
| Donna |
| Zie je nou wel dat je alleen maar stoer liep te doen!:stongue: |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Donna
Zie je nou wel dat je alleen maar stoer liep te doen!:stongue: |
Wie ik? Maar ik ben ook bikkel dus!
Line-up is wel erg vet dus dit mag ik eigenlijk niet missen! |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by TimeportE
queensnicht
:D |
ik zag het ook net ja, welke zot heeft dat geschreven :D
zal het maar ff veranderen |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Blik
ik zag het ook net ja, welke zot heeft dat geschreven :D
zal het maar ff veranderen |
IK! Wie anders!? :p
:D |
|
|
| Goldiluxe |
ik denken ik wil ga zoetermeer, pvd, and judge jules and all the other good ones!
is somebody else going there also?
:tongue3 |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Goldiluxe
ik denken ik wil ga zoetermeer, pvd, and judge jules and all the other good ones!
is somebody else going there also?
:tongue3 |
I'm going to HMH. Why? Because the HMH is the best place in da world to have a party! The sound is unbelievable! |
|
|
| Muppet |
Straks ff reserveren voor HMH, echt wel zin in..HMH rules kwa geluid!!!!!!!
Greetz Muppet
(wordt ook wel een grote meeting denk ik) |
|
|
|
|