|
Sporttråden
|
View this Thread in Original format
| SWE_TRANCE |
Ja!! :)
Tänkte att man kunde skapa en sporttråd för alla sportfånar :D
För det verkar ju finnas ett par som är sportintresserade här iaf!
Så här kan man t.ex diskutera senaste omgången i olika sporter...
Nu har ju Allsvenskan äntligen dragit igång, så vad har ni för förväntningar på erat favoritlag inför detta året??
Själv så håller jag på [b]IFK Göteborg[b/] "mesta mästarna" (alltid skönt att falla tillbaka på ;))
Förra året höll på att sluta riktigt illa, med kvalmatch mot Västra Frölunda. Höll sig kvar, men det satt långt inne!
Inför denna säsongen så har de flesta supportrar till IFK väntat på den "stora" värvningen, men den kom aldrig. Nu väljer man att satsa "långsiktligt" istället (om det är bra eller dåligt vågar jag inte svara på). Det blir ingen toppplacering för "oss" iår, men visst ska vi hållas oss kvar!
Nu gäller det att plocka poäng mot MFF hemma på måndag!
FORZA BLÅVITT! |
|
|
| Vizay |
forza gnaget! de blir dubbel för oss i år...svenska cupen bärgar vi lätt som en plätt å förhoppningsvis tar vi allsvenskan också med lite tur :)
fast den sistnämnda blir nog tyngre |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by Vizay
forza gnaget! de blir dubbel för oss i år...svenska cupen bärgar vi lätt som en plätt å förhoppningsvis tar vi allsvenskan också med lite tur :)
fast den sistnämnda blir nog tyngre |
hrmm, hur kommer det sig att det alltid går bra för AIK i Svenska Cupen? Varenda år är dom långt fram, om inte nästintill alltid i final..:eyes: |
|
|
| Vizay |
| vet faktiskt inte...tror dom prioriterar svenska cupen högre än andra lag så de blir väl så då...sen e väl en liten portion tur inblandad också kanske :) |
|
|
| Aendy |
| Det blir Malmö i år! |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by Aendy
Det blir Malmö i år! |
ooohoho aahaha iihihi hohoho hahaha hihihih hähähä hahaha hohoho hihihi hahaha hehehehehe hähähähähä hahahahaha
förlåt kunde bara inte hålla mig ;):p |
|
|
| ScuL |
Allsvenskan är jag inte så interesserad av, kanske också för att jag kan inte titta på det här, men jag gillar elitserien då .. svenskt ishockey :D Sedan jag skaffade mig parabolantenn tittade jag nästan varje match :)
Jag brukade titta på Formel Ett också men sedan Schumacher är så jäkligt dominant förlörade jag min interessen. Men kanske blir det bättre den här året så det lover att vara en kult säsong igen :) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by ScuL
Allsvenskan är jag inte så interesserad av, kanske också för att jag kan inte titta på det här, men jag gillar elitserien då .. svenskt ishockey :D Sedan jag skaffade mig parabolantenn tittade jag nästan varje match :)
Jag brukade titta på Formel Ett också men sedan Schumacher är så jäkligt dominant förlörade jag min interessen. Men kanske blir det bättre den här året så det lover att vara en kult säsong igen :) |
schumacher e ju bäst :)
fan va jag digga ett race jag såg för ett bra tag sen då ferrari körde med förra årets modell på bilen och alla andra körde med senaste och ändå låg schumacher flera minuter före alla andra. va så ballt :) |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by dbl
schumacher e ju bäst :)
fan va jag digga ett race jag såg för ett bra tag sen då ferrari körde med förra årets modell på bilen och alla andra körde med senaste och ändå låg schumacher flera minuter före alla andra. va så ballt :) |
javisst men det e svårt att få ärlig konkurrens om det finns en förare som kan vinna oaktat av vad de andra göra.
jag tror att det var bättre för tävlingen när alla hade möjligheter som är likadant. ungefär tio år tidigare var formel ett mycket spännandare (tycker jag) :) |
|
|
| x-dream |
Kan inte göra annat än att hålla med om att han är den bästa F1 föraren...
Men i år har Ferrari inte börjat speciellt bra om man säger så...Nu när dom har lite nya regler å sånt...
Var det någon som såg loppet i söndags eller? vad det hände saker allså... |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by x-dream
Kan inte göra annat än att hålla med om att han är den bästa F1 föraren...
Men i år har Ferrari inte börjat speciellt bra om man säger så...Nu när dom har lite nya regler å sånt...
Var det någon som såg loppet i söndags eller? vad det hände saker allså... |
å. jag såg det.
många hårda krasher.. otroligt hård.
hoppas för Alonso att han mår bra. |
|
|
| SWE_TRANCE |
| Just det senaste F1 loppet var nog det mest brutala racet jag någonsin följt, helt otroligt vad bilar det krashade!! |
|
|
|
|