|
[05-11-2004] Trance.nu Winterdance (v3.0) - Asta, Den Haag (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Optimus |
| tot hoe laat zijn de deuren open? |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Lynxx
Een meeting? Hopen dat het beter gaat alsop TIC dan... hehe |
LoL :)
Dat hoeft deze keer toch helemaal niet zo moeilijk te zijn? Ik heb wel een ideetje, en ik hoor wel / zie vrijdag wel wie er dan daar allemaal zijn:
02:00 uur op de eerste verdieping bij de 'bar' die daar is.
Als je de trap opgaat (links of rechts, mag je zelfs kiezen) en voorbij de garderobe gaat, kom je bij een bar waar je rechts kan zitten en links wat te drinken kan halen (duh, principe van een bar).
Op die verdieping is het meestal wat rustiger. |
|
|
| dj_spare |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
LoL :)
Dat hoeft deze keer toch helemaal niet zo moeilijk te zijn? Ik heb wel een ideetje, en ik hoor wel / zie vrijdag wel wie er dan daar allemaal zijn:
02:00 uur op de eerste verdieping bij de 'bar' die daar is.
Als je de trap opgaat (links of rechts, mag je zelfs kiezen) en voorbij de garderobe gaat, kom je bij een bar waar je rechts kan zitten en links wat te drinken kan halen (duh, principe van een bar).
Op die verdieping is het meestal wat rustiger. |
ff timetable checken...
hmmhm Niklas Harding is dan bezig, ik had hem een biertje beloofd, kan ik mooi ff om 2 uur 1 halen :D
i'll be there |
|
|
| BaRTeZ |
| Ik ben ook van de partij vrijdag :) |
|
|
| tijs08 |
R'dam posse is waarschijnlijk ook in de Asta te vinden vrijdag :p
en dan in het bijzonder in Area 2! vette 'future' line-up!
Area 2 // The Future
23:00 - 00:15 Bart van Wissen
00:15 - 01:30 Likwit
01:30 - 02:45 Niklas Harding
wat daarna komt even aankijken maar als het de bombastisch trance sound is die ik denk ben 'ik' snel weg ;)
Btw hoop ook dat het geluid in deze 2e zaal goed is want vond het geluid in de hoofdzaal laatste keren enorm slecht in de Asta! |
|
|
| TOR |
yep het geluid is er niet super. de echo's weerkaatsen teveel op de muren, waardoor alles wat door elkaar klinkt. ze hadden beter de muren wat aangekleed...
nu ja, als je pal voor de dj staat heb je er normaal gezien geen last van :) |
|
|
| ahp2002 |
vandaag alle laatste details met de Asta besproken!
en volgens mij zijn we er klaar voor, alles ziet er helemaal klaar uit voor een feestnachtje :)
ik hoop dat iedereen lekker vroeg wil komen om Airwave en Bart van Wissen te supporten :)
alvast top dat er zoveel TA's komen! echt klasse!
thnx |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Toemaar, wordt een ERG groot TA-feestje dus. Minstens 25 man aanwezig.... |
OK, tijd voor een nieuw lijstje dan! FF vlugvlug kijken levert de volgende namen op... mis je jezelf, ff copy pasten en toevoegen svp!
@win
Abovethesky
ahp2002
Bartez
ChooChoo
Cresto
DJ Lex
dj_spare
eieregooie
Engeltje
Esrem
Frankisback
Freezel
FUSyke + vriendin
Gladius + neef
Gonzo
Gotcha85?
Jasper
JP
kolkiewolkie
Lynxx
M_Peror
Magic83
Magik54
Matthewadams
Mindphaser
Moogwai?
NoisyNeil
nz-fan
Optimus
Original
Partyhardy
Passiva
Phortje
RenM
Robert
Sheeva
SnuggLe
Three'O'three
Tijs08
Tom Lont
TOR
Xilver
Zehra
44! (De +jes niet meegeteld, ?tjes wel) |
|
|
| jp |
| Dat wordt weer ouderwets gezellig :eyes: |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by M_Peror
Engeltje
|
:crazy: :eyespop: :eyes: :stongue: :p :cool: |
|
|
| jp |
Nou, nog een keer dan ;)

 |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by tijs08
:crazy: :eyespop: :eyes: :stongue: :p :cool: |
(klik) (drukt op de knop van z'n stopwatch)
Wow... binnen 8 minuten! :D
En, ja, volgens mij wordt het idd weer ouderwets gezellig! Heb er ontzettend veel zin in! :crazy: |
|
|
|
|