return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 33 
[05-11-2004] Trance.nu Winterdance (v3.0) - Asta, Den Haag (pg. 27)
View this Thread in Original format
stampertje
Wow dt was me een weekje wel!! Eerst zaterdag naar TiCII gisteren naar de Asta gegaan.
Ik kom al aardig lang op deze site, maar eerlijk gezegd het laatste jaar niet meer op gekeken. Maar nu na deze Tranceboost van de afgelopen week weer helemaal gek van trance, want dat was ook een beetje weggevaagd de laatste tijd. Want waar hoor je nou nog èchte trance tegenwoordig.
Ik ben zo slecht in namen van dj's en platen enzo, dat boeit me ook helemaal niet. Als de muziek goed ik vind ik alles best namelijk. Kon dan nog wel aan de line-up zien dat dit een TE GEK feest moest worden gewoon. En dat was het ook. Men, ik was de BOB maar jeezz wat een sfeer echt te gek. Contstant uit je naad. :eyespop: En dat eerste vocal nummer, jump the next train ofzo :crazy:
We waren al vrij vroeg binnen en meteen viel een vrij drukke groep op linksvoor :D . K dacht dat moeten gewoon die gasten zijn van TA :D . Aan t eind van de avond ook nog een vaag bekend hoofd gezien waarschijnlijk ook van hier, bruin shirt met WC-mannetjes oid.

kortom, geweldige sfeer, enorm goeie trance gehoord sinds lange tijd, helemaal uit mn naad gegaan!! TOP

[offtopic] die griet met die reet, leek wel of ze een luier aan had :D [/offtopic]
Tom Lont
Woooow, wat een super feest zeg :eyes: :eyes: Dit was voor mij de avond van het jaar, allemaal leuke mensen, top sfeertje. De dj's draaiden erg lekker, vooral Airwave was de man van de avond vond ik. Leuk om te zien dat hij mixte vanaf zijn laptop, leek op Traktor DJ Studio. Ik zag de hele avond een meisje rondspringen alsof haar leven er vanaf hing, dat bleek dus Esrem te zijn :D :D Chris leuk je weer gesproken te hebben :) @win leuk je ontmoet te hebben. Zehra, Jasper, Onno het was weer gezellig :) Alleen moet ik nou toch eens aanwezig zijn voor de TA groepsfoto, ik mis hem steeds :p
SnuggLe
quote:
Originally posted by nz-fan
Greetings from Den Haag!

It was a great night and a short of course............!!

Thanks to the Organisators :D doing a good job!

Yes , the Asta had stopped the party ealier.... was sad, but we had all fun there!!

Greetings to all

The crazy dancing girl * ggggg *

:)

Hey, were you the girl with the WHITE shirt and the black Jeans? You were dancing on the podium, right?? If yes, i think we've seen you ;)

Oh en btw:

SJINEES is een kolereleijer!!
Een beetje niet op komen dagen omdat Yannie moe was. EIKEL! Dikke pik!
dj_spare
quote:
Originally posted by SnuggLe
Hey, were you the girl with the WHITE shirt and the black Jeans? You were dancing on the podium, right?? If yes, i think we've seen you ;)

dat mens met die dikke reet? :p
Tomaz
quote:
Originally posted by stampertje

[offtopic] die griet met die reet, leek wel of ze een luier aan had :D [/offtopic]

HAHA! Wat een gedrocht was dat...!
Esrem
Ik vond t er eigenlijk wel stoer, ze zag er niet uit idd, maar had echt de tijd van dr leven leek t, trok zich nergens wat van aan, stond de hele tijd te dansen:)
Tomaz
quote:
Originally posted by Esrem
Ik vond t er eigenlijk wel stoer, ze zag er niet uit idd, maar had echt de tijd van dr leven leek t, trok zich nergens wat van aan, stond de hele tijd te dansen:)

Zo is 't! Respect!

Stel je een hele zaal met zulke mensen voor: wat een sfeer moet dat geven!
Lynxx
Zooo lekker feestje was dit weer zeg.

Daar kan TIC dus echt niet tegenop, hier was SFEER!!!!!

Twas echt supercool. Vooral Ronski Speed en Sander van Doorn hadden mij echt in hun macht met hun plaatjes....

Man, in de kleine zaal na Yimamya (boeien dat het een hitje is) ging gewoon iedereen compleet los voor een uur ofzo. En volgens mij waren dat alleen maar TA-ers. Echt te vet gewoon.

Echt zolang dit nog georganiseerd wordt zal ik erbij zijn!!!
ChooChoo
Hey mensen! was zeker wel een leuk feestje!:)
Leuk om allemaal eens ontmoet te hebben!

vond Bart van Wissen erg lekker draaien, Niklas was ook erg lekker, niet alles gehoord, alleen wel ineens een behoorlijke overgang naar een wat trancier sound na bart van wissen.

En erg jammer dat Likwit zn enkel gebroken had, maar ja daar was verder niks aan te doen;)

enige domper op de avond was dat ik mn auto in de spui garage had gezet:whip: hehe moest dus de service bellen om mn auto dr uit te krijgen. gelukkig waren er meer mensen die dat ook gedaan hadden, dus konden de kosten een beetje gedrukt worden:p

leuke foto's btw:)
HBtje
DOWNLOAD filmpje Push - The Legacy

pixels: 320x240
lengte: 4:19
videobitrate: 189kbps
grootte: 6,6 MB

(Originele bestanden waren trouwens bij elkaar 55 mb...)

zo en nu ff naar de appie avondeten halen.....

BaRTeZ
quote:
Originally posted by HBtje
DOWNLOAD filmpje Push - The Legacy

KIPPENVEL!!! In tijden niet ZO uit mijn dak gegaan op een plaat!
Stephan B
Zoo was cker een gruwelijk feest! Heb me echt uitstekend vermaakt.
Ronski Speed was erg lekker bezig en dat straalde hij ook uit. Top set van deze Euphonic man! :)
B2B2B set van Misja, Pascal en Piet was ook erg vet. Die plaat die Misja draaide waar heel de zaal op los ging...betwijfel of t ATN - Miss A Day was maar toch...tune van de avond :eyespop:
Verder draaide Menno de Jong ook helemaal top. Hij kreeg zaal 2 toch stukken beter los dan Niklas Harding. Echt complimenten aan Menno!:)
Grootste verassing van de avond was Sander van Doorn. Eerste keer dat ik 'm hoorde draaien en hij was echt top. Wat een opening ook: Dark Roast (SVD Mix). Pure chaos daaro in die zaal :p
En afsluiters Signum gingen ook weer flink los. Een van de grootste hoogtepunten van de avond voor mij was toch wel weer toen zij die ongelooflijke kneiter "First Strike (Signum Signal 2004 Remake)" dropte. Wat een energie, niet normaal :D

Verder was de sfeer ook top, mede door TA'ers als Passiva (weer lekker bezig gekke gozert :p), Freezel (als er ergens een goed feestje te beleven valt is deze gezellige gast er wel bij :)), @win (ging ook lekker los) en die topmeid Esrem (hoewel ik bietje vaag overkwam miss, introductie onder het daverende geluid van Ronski's sound ging niet helemaal vlekkeloos :rolleyes: ).
Denk dat ik hier toch maar eens vaker moet gaan rondhangen :p

Anywayz...mijn pics staan HIER online :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 33 
Privacy Statement