|
[05-11-2004] Trance.nu Winterdance (v3.0) - Asta, Den Haag (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Frankisback |
Frankisback
is in tha house |
|
|
| Magic83 |
| quote: | Originally posted by ahp2002
ja wel oude Bonzai UK titels hoor die niet erg veel belletjes zullen doen rinkelen, maar toch grappig voor de heb :)
en nog wat Spinnin platen, ik denk dat we nog wat Sandler vinyl weggeven en evt E-Craig platen. |
Tof, dat wordt handen omhoog voor de dj-booth :tongue2 |
|
|
| nz-fan |
From BE
Mystique
will be there too!
Any idea for a pre meeting before the beginning??
Greetings
:) looking for a vip place ;) |
|
|
| MaGiK54 |
| In dit feessie heb ik echt veel zin in, heb hoge verwachtingen in ieder geval :) |
|
|
|
|