|
[05-11-2004] Trance.nu Winterdance (v3.0) - Asta, Den Haag (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Ik ben wel verbaast over het feit dat het gratisentree is. Dit is volgens mij voor het eerst dat een avond in de Asta gratis is. |
zeker vet initiatief Ahp :)
En met dj's als Niklas Harding en Likwit kom ik ook nog wel ff kijken :p
Maar waarom is het gratis? ik vind het super, maar al zou je er 5 euro van maken krijg je net zoveel mensen binnen lijkt me, met zo'n line-up?? |
|
|
| ahp2002 |
| quote: | Originally posted by tijs08
zeker vet initiatief Ahp :)
En met dj's als Niklas Harding en Likwit kom ik ook nog wel ff kijken :p
Maar waarom is het gratis? ik vind het super, maar al zou je er 5 euro van maken krijg je net zoveel mensen binnen lijkt me, met zo'n line-up?? |
dan moet je ook de DJ's gaan betalen en dat maakt het alleen maar ingewikkelder... |
|
|
| TOR |
| deze keer ben ik er ook bij :) |
|
|
| LikWit |
| looking forward to this :D |
|
|
| emre |
| Looks rather tasty :tongue3 |
|
|
| ahp2002 |
okido
er zijn dus 2 area's :) + een vip area.
in alle 3 de area's staan dj's
maandag officiële bekendmaking :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by LikWit
looking forward to this :D |
Looking forward to seeing/hearing you ;) |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by ahp2002
okido
er zijn dus 2 area's :) + een vip area.
in alle 3 de area's staan dj's
maandag officiële bekendmaking :) |
Oftewel, er komt me toch een lading dj's :D |
|
|
| MaGiK54 |
| Als het de line up gaat worden zoals op de Asta site vermeld is, dan ben ik zeker bij. Eindelijk weer eens iets leuks in de Asta :) |
|
|
| dj_spare |
| quote: | Originally posted by ahp2002
okido
er zijn dus 2 area's :) + een vip area.
in alle 3 de area's staan dj's
maandag officiële bekendmaking :) |
nou... I'm waaiiiting :D |
|
|
| MaGiK54 |
| Line up or stfu :clown: |
|
|
|
|