|
[05-11-2004] Trance.nu Winterdance (v3.0) - Asta, Den Haag (pg. 32)
|
View this Thread in Original format
| MarkzMan_X |
Toegegeven, Signum draaide erg nice.
Jammer alleen dat ze mijn cover - om te signeren - ergens hebben laten slingeren. Ach ja, nu heeft waarschijnlijk een van die (IRRITANTE!) uitsmijters iets om thuis in de vitrine te zetten. |
|
|
| @win |
| Das dan weer een beetje jammer. Maar die gasten mogen van mij elk feestje op deze manier komen afsluiten! :toothless |
|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by MarkzMan_X
Toegegeven, Signum draaide erg nice.
Jammer alleen dat ze mijn cover - om te signeren - ergens hebben laten slingeren. Ach ja, nu heeft waarschijnlijk een van die (IRRITANTE!) uitsmijters iets om thuis in de vitrine te zetten. |
Daarom is undercover ook altijd beter,anders word je gek van de groupies die willen dat je hun hoesjes beklad en er daarna nog ff lekker mee in je handen blijft rondlopen zoekend naar de eigenaar terwijl je er eigenlijk echt geen zin in hebt maar t toch maar doet omdat je anders zo onaardig overkomt.
Dan gebeurd t TOCH nog dat je m uit t oog raakt,vaag natuurlijk want t was t enige waar je je mee bezig hoefde te houden,en dan toch dat concentratie verlies en het heilige stukje karton met je handtekening erop ergens laten slingeren,echt bizar:(
Echt balen,want de eigenaar gaat zeker dit schandalige gebeuren openbaren op t net want de rouwverwerking gaat beter als ie erover kan praten,logisch.
Volgende keer wat meer aandacht schenken aan t aparte fenomeen dat mensen je krabbeltje soms vrij belangrijk vinden,ook wanneer je in tijdsnood verkeerd,je eigenlijk liever gewoon ff gezellig rondhangt en de verantwoordelijkheid van covers eigenlijk gewoon niet wilt.
Gewoon ff jezelf forceren,en zorgen dat het heilige hoesje bij de rechtmatige eigenaar terechtkomt en oppassen voor grijpgrage beveiligings bandieten die er alleen maar werken omdat ze zo aan gesigneerde covers kunnen komen dmv illegale operaties. |
|
|
| MarkzMan_X |
Ik volg je niet helemaal. Dat de heren van Signum die cover niet hebben gegeven vond ik ook wel begrijpelijk. Dat van die uitsmijters, oh excuseer mij: "gastheren", was een klein kostelijkheidje.
Ik ben niet van plan om voor de trein te springen nu m'n cover niet goed is aangekomen. Verder wel genoten van je puntige schrijfstijl...ahem. |
|
|
| Tomaz |
Hallo Markz!
Blij dat ik een treinstelletje verderop in een diepe slaap lag na t.nu feest! Denk niet dat ik je reptielen-regering verhaal nog langer getrokken had ;) |
|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by Donna
Daarom is undercover ook altijd beter,anders word je gek van de groupies die willen dat je hun hoesjes beklad en er daarna nog ff lekker mee in je handen blijft rondlopen zoekend naar de eigenaar terwijl je er eigenlijk echt geen zin in hebt maar t toch maar doet omdat je anders zo onaardig overkomt.
Dan gebeurd t TOCH nog dat je m uit t oog raakt,vaag natuurlijk want t was t enige waar je je mee bezig hoefde te houden,en dan toch dat concentratie verlies en het heilige stukje karton met je handtekening erop ergens laten slingeren,echt bizar:(
Echt balen,want de eigenaar gaat zeker dit schandalige gebeuren openbaren op t net want de rouwverwerking gaat beter als ie erover kan praten,logisch.
Volgende keer wat meer aandacht schenken aan t aparte fenomeen dat mensen je krabbeltje soms vrij belangrijk vinden,ook wanneer je in tijdsnood verkeerd,je eigenlijk liever gewoon ff gezellig rondhangt en de verantwoordelijkheid van covers eigenlijk gewoon niet wilt.
Gewoon ff jezelf forceren,en zorgen dat het heilige hoesje bij de rechtmatige eigenaar terechtkomt en oppassen voor grijpgrage beveiligings bandieten die er alleen maar werken omdat ze zo aan gesigneerde covers kunnen komen dmv illegale operaties. |
Whoops excuse me,k stond op je tenen,ze zijn wel een beetje lang ook he? :P |
|
|
| MarkzMan_X |
| quote: | Originally posted by Donna
Whoops excuse me,k stond op je tenen,ze zijn wel een beetje lang ook he? :P |
Tja ik had natuurlijk ook kunnen antwoorden "je hebt groot gelijk Donna". Maar iemand gelijk geven is tegen mijn principes in ;). |
|
|
| Phortje |
| quote: | Originally posted by vtec junkie
PICS!!!!!! :crazy: :crazy: :crazy: |
nice pictures! :D |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by MarkzMan_X
Toegegeven, Signum draaide erg nice.
Jammer alleen dat ze mijn cover - om te signeren - ergens hebben laten slingeren. Ach ja, nu heeft waarschijnlijk een van die (IRRITANTE!) uitsmijters iets om thuis in de vitrine te zetten. |
Wat moet je nou met een handtekening, ga je die dan boven je bed hangen ofzo. Ik irriteer me mateloos in clubs aan die MOFO's die om handtekening bedelen bij de dj-booth. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Wat moet je nou met een handtekening, ga je die dan boven je bed hangen ofzo. Ik irriteer me mateloos in clubs aan die MOFO's die om handtekening bedelen bij de dj-booth. |
Ik ken meerdere mensen dieplatenhoezen met handtekeingen van dj's aan de muur hebben hangen. Dus zo dom is het niet heur. |
|
|
|
|