return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 
[05-11-2004] Trance.nu Winterdance (v3.0) - Asta, Den Haag (pg. 31)
View this Thread in Original format
MarkzMan_X
quote:
Originally posted by @win
Ik zeg hallo :D

Zat jij nu met mij in de trein terug?


Ha, jij dus :D.

Ik hoop dat je een beetje genoten hebt van m'n bijster intelligente praat zo om 6 uur 's ochtends.
@win
quote:
Originally posted by MarkzMan_X
Ha, jij dus :D.

Ik hoop dat je een beetje genoten hebt van m'n bijster intelligente praat zo om 6 uur 's ochtends.


Daar ben ik altijd voor in, maakt niet uit hoe laat :D
Dus nu zeg ik Joop sucks :clown:
m-kay
quote:
Originally posted by MarkzMan_X
Ha, jij dus :D.

Ik hoop dat je een beetje genoten hebt van m'n bijster intelligente praat zo om 6 uur 's ochtends.


Je was erg slaapverwekkend. Nog bedankt daarvoor, heb lekker geslapen. :D.
MarkzMan_X
quote:
Originally posted by @win
Daar ben ik altijd voor in, maakt niet uit hoe laat :D
Dus nu zeg ik Joop sucks :clown:


Totdat Joop opeens bij Armada komt, dan is ie wel goed of niet :D.

Anyhow, die kerel (Joop) mixed gewoon alsof z'n leven ervan afhangt (wellicht verklaart dat ook het feit dat tijdens zijn set altijd een man met een pistool in z'n rug staat, maar dat terzijde).

Ik moet zeggen dat hij wel een beetje dezelfde stijl van draaien heeft als die van Airwave. Die dhr. L-Vee doet net zoals Joop lekker veel teasers, alleen van die flange moet ie afblijven.
Nu weet ik dat ze in Belgie (BE, right?), waar onze vrolijke Green Martian vandaan komt, geen flange-bakken hebben... maar om ze nou zo te misbruiken! Dat zo Joop nooit doen.
m-kay
quote:
Originally posted by m-kay
Je was erg slaapverwekkend. Nog bedankt daarvoor, heb lekker geslapen. :D.


Maar je bent wel lief hoor, boefje! :p.
MarkzMan_X
quote:
Originally posted by m-kay
Maar je bent wel lief hoor, boefje! :p.


Je haalt m'n status op die manier omlaag! Van gerespecteerd redenaar wordt ik hier gedegradeerd naar een Joop-hater. Dat nooit!
m-kay
quote:
Originally posted by MarkzMan_X
Je haalt m'n status op die manier omlaag! Van gerespecteerd redenaar wordt ik hier gedegradeerd naar een Joop-hater. Dat nooit!


Hoe kan ik het ooit goedmaken? Wacht! Ik weet wat!

*zoekt*

Now at the decks >> Joop - Sonzus (Original Mix) << [08.22m/192Kbps/11,51MB]

En kijk! Het aapje danst erop! . En m-kay keek ernaar en zag dat het goed was.
@win
quote:
Originally posted by MarkzMan_X
Totdat Joop opeens bij Armada komt, dan is ie wel goed of niet :D.

Anyhow, die kerel (Joop) mixed gewoon alsof z'n leven ervan afhangt (wellicht verklaart dat ook het feit dat tijdens zijn set altijd een man met een pistool in z'n rug staat, maar dat terzijde).

Ik moet zeggen dat hij wel een beetje dezelfde stijl van draaien heeft als die van Airwave. Die dhr. L-Vee doet net zoals Joop lekker veel teasers, alleen van die flange moet ie afblijven.
Nu weet ik dat ze in Belgie (BE, right?), waar onze vrolijke Green Martian vandaan komt, geen flange-bakken hebben... maar om ze nou zo te misbruiken! Dat zo Joop nooit doen.


Ik vind Remy ook niks en die zit ook bij Armada ;)
En dat hele verhaal eronder zegt me niks. Ik ben een mp3 junkie, geen dj :p
MarkzMan_X
Je hebt je wel kunnen vermaken op t.nu feestje? Meeste van die DJ's draaiden vanaf vinyl en CDR. :eyespop:
@win
quote:
Originally posted by MarkzMan_X
Je hebt je wel kunnen vermaken op t.nu feestje? Meeste van die DJ's draaiden vanaf vinyl en CDR. :eyespop:


Ja ik heb me zeer zeker wel vermaakt. Signum kanlde immers weer lekker en dan ga je springnichten :p
En ik zag dat Laurent, Airwave, Lolo, The Green Martian, Ice en Planisphere allemaal met Final Scratch draaiden :rolleyes:

MarkzMan_X
quote:
Originally posted by @win
Ja ik heb me zeer zeker wel vermaakt. Signum kanlde immers weer lekker en dan ga je springnichten :p
En ik zag dat Laurent, Airwave, Lolo, The Green Martian, Ice en Planisphere allemaal met Final Scratch draaiden :rolleyes:


Sander van Doorn, Sam Sharp, en Sandler draaiden gewoon vanaf vinyl. Heb je w.s. niets aan gevonden ;).
@win
quote:
Originally posted by MarkzMan_X
Sander van Doorn, Sam Sharp, en Sandler draaiden gewoon vanaf vinyl. Heb je w.s. niets aan gevonden ;).


Hmm 1,5 plaat gehoord dus kan ik weinig over zeggen. Tracklist van hem was verder wel okee. Volgens een aantal mensen was hij de beste van de avond. Maar sinds de Armada Night heb ik de Signumziekte definitief te pakken, dus daar wilde ik toch niet al te veel van missen ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 
Privacy Statement