|
[05-11-2004] Trance.nu Winterdance (v3.0) - Asta, Den Haag (pg. 23)
|
View this Thread in Original format
| Sunshine79 |
last night's party was probably the most fun i had during my week in holland. better than TiC! Thank you all for such a wonderful time! It was great to see some NLTAs.
the music was really amazing all night. I especially loved Niklas Harding & Sander van Doorn. :D
see you all in in a few months!:p :toothless |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Gezellig feestje! Vooral leuk om zoveel nieuwe gezichten te zien en ook wat oude bekenden! Vooral leuk om te zien hoe aan het einde in area 2 echt alleen maar TA's uit hun dak stonden te gaan.
Qua muziek vond ik het niet heel boeiend allemaal. Paar leuke plaatjes gehoord, maar over het algemeen totaal niet mijn dingetje. Wel apart dat toen er ineens allemaal 'hitjes' voorbij kwamen in die area 2 (Yimanya, Just Kick etc) de zaal wel uit zijn dak ging, en daarvoor niet. Maar ieder zijn smaak!
Maar verder zeer leuk vermaakt, de meeting was druk bezocht en daardoor erg leuk! Had overigens een paar keer het idee dat er lui om die meeting stonden van "Ik ben eigenlijk ook tranceaddict, maar ik ben te bang om mensen aan te spreken etc" ;) Dat was wel komisch. Ook viel het op dat de gemiddelde leeftijd vergeleken met progressivefeesten toch echt 4-5 jaar lager was.
Oh, Fotografen die je zomaar op de foto zetten zonder dat je het vraagt ZUIGEN! :p .... Deze van Magik heb ik wel voor 'geposeerd' maar die mag ook wel weg ;)
@win: Mooie kont he, die vrouw? :stongue:
Passiva: Je bent een playboy bunny! Huppel Huppel! :haha:
Rotterdam: te stoer voor de meeting, huh? :p
Gerdinand: je staat d'r weer mooi op :p
Esther: nog handtekeningen uit mogen delen?
De foto's komen wel op partyflock... duurt eventjes :) |
Tsja ik zou zeggen the sweetest ass :clown:
Man, je kunt in die kont gewoon wonen, zoooo grooooot :crazy: |
|
|
| Cellec |
| quote: | Originally posted by @win
Tsja ik zou zeggen the sweetest ass :clown:
Man, je kunt in die kont gewoon wonen, zoooo grooooot :crazy: | kerel! :D die kont was idd te vet groot :whip:
was echt een vet feestje gister dacht ik zo :eyes:
Signum... wat een afsluiters!!! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by @win
Tsja ik zou zeggen the sweetest ass :clown:
Man, je kunt in die kont gewoon wonen, zoooo grooooot :crazy: |
Het was wel een duitse. Nu ben ik benieuwd of dat 'the sweetest ass' is die hij bedoelde, of gewoon een random duitser :D
JP heeft een foto van d'r achterkant :D
De groepsfoto's:

 |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by Cellec
kerel! :D die kont was idd te vet groot :whip:
was echt een vet feestje gister dacht ik zo :eyes:
Signum... wat een afsluiters!!! |
Signum was heeeeeerlijk, die gasten mogen voortaan van mij elk feest afsluiten :toothless
Alleen ik heb Timelord niet gehoord :( Maar ik ben heel even naar Sander van Doorn geweest, dus misschien hebben ze hem toen stiekem gedraaid :nervous: |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Het was wel een duitse. Nu ben ik benieuwd of dat 'the sweetest ass' is die hij bedoelde, of gewoon een random duitser :D
JP heeft een foto van d'r achterkant :D |
Het is in ieder geval een zoete kont, wat daar allemaal wel niet inzit... :toothless |
|
|
| vtec junkie |
First off.....I just wanna say that this party was the ING !!! Ill truely admit that I had more fun last night than I did at Tiesto in Concert!!!:eyes: Such a great vibe.....amazing muzic....everybody dancing their asses off all night......WOW!!!
To everybody that I met....thanks for such a great time. Sorry if I forgot your names but you know how that goes.....im horrible with names.:o
Robert Nickson - Thanks for the vip man....WMC....were we come!!!
JP - Thanks for the ride and everything else man....great times.
Victor - Great meeting you man. Maybe you can come see Tiesto play in the states soon.;)
Snuggle and your girl - Nice meeting you guys. Snuggle....you win the award for TA's funniest ing shirt!!!:stongue:
Chris (Freezel) - Awesome time man!!! Thanks for the drink and that record you gave me....I still have no clue which record it is but it will look nice on my wall.:haha:
Ester - (i hope thats how you spell it???) Great meeting you babe....to bad i didn't know who you where at Armin or we would have chatted some more. Let us know when your coming to NYC for sure. :)
Robbie (bloodflower) - Yeah I know your a GTA but If you ever spit on my shirt again im going to kick your ass you ing !!!:whip: :disbelief
I know I met so many more of you but names are still a blur to me. But anytime any of you are ever thinking about coming to the states.....hit me up and Ill do anything possible to make your trip as best as possible. Ill post my pics on www.innerdc.com when I return to the states. Anybody that has pics of us please pm with links!!! Untill next time.......cheers!!! |
|
|
| magrec |
| Ik merk het alweer dolle boel geweest met die ta's...:p |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by vtec junkie
meeting you guys. Snuggle....you win the award for TA's funniest ing shirt!!!:stongue: |
Jeah baby Jeah!
But its not funny, it is merely the truth!
;)
Oh , Anke talked with Marijke....she knows the truth now :nervous: |
|
|
| Remy D |
De foto is wel gaaf, vooral Bram die weer stoer doet. :haha:
Maar jammer dat ik niet kon, maar go zo lekker naar Belgie. :D |
|
|
| Esrem |
Echt een super avond gehad! Ik ben nog steeds actief ervan:)
Beetje problemen met inkomen ook al werden er goede nummertjes gedraaid aan t begin, maar op een gegeven moment was dat ook over zoals waarschijnlijk wel gemerkt:D T maakte me eigenlijk toen niet eens veel meer uit wat er gedraaid werd, stond toch wel te springen:gsmile:
Leuk iedereen eens gezien te hebben, ben echt zo veel namen al weer vergeten. Dus als iemand zich geroepen voelt om alle namen bij de groepsfoto te zetten...
En Galen, haha, heb bijna geen woorden voor je, echt cool dat er nog zo'n gek bestaat op deze wereld;) :D
Echt uitstekend vermaakt! Thanx to everybody who made it possible and to those who contributed to the great party vibe! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Remy D
De foto is wel gaaf, vooral Bram die weer stoer doet. :haha:
Maar jammer dat ik niet kon, maar go zo lekker naar Belgie. :D |
Dan heb je de foto's nog niet gezien die Ruben heeft gemaakt (Eieregooie).
Veel plezier pik! |
|
|
|
|