return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 
[05-11-2004] Trance.nu Winterdance (v3.0) - Asta, Den Haag (pg. 6)
View this Thread in Original format
jp
Of je laat je vriendin de eigenaar van de Asta afkluiven ;)
MaGiK54
quote:
Originally posted by jp
Of je laat je vriendin de eigenaar van de Asta afkluiven ;)


Dan hebt ze aardig wat af te kluiven, want de Asta heeft 3 eigenaren :o
Donna
3 voor de prijs van 1 avond zaalhuur:P
ChooChoo
nou ik ben ook weer van de partij op dit feestje:D Heb dr ook wel zin in moet ik zeggen. T is alweer een tijdje geleden dat ik op een goed feest ben geweest;)
Passiva
Passie is ook van de partij nu!! Wordt een tof feestje... :D
Partyhardy!
quote:
Originally posted by Passiva
Passie is ook van de partij nu!!


met zweetoksels??? :D dan doe ik vrolijk mee,whehe :tongue2
ik ben hier trouwens ook te vinden zoals het er nu naar uit ziet! :cool:
ahp2002
Top t wordt steeds drukker met TA's. Klasse :D Morgen op weg om de 1000 Bonzai vinyls te halen. Vrijdag flyeren na TIC.. en dan is t nog maar 1 week.

de lijst
NL
eieregooie
JP
dj_spare
Magik_54
Passiva
M_Peror
Moogwai (?)
Optimus
Original
Gotcha85 (?)
Robert
Phortje
Mindphaser
Tom Lont
Magic83
Lynxx
Esrem
NoisyNeil
Freezel
@win
kolkiewolkie
ChooChoo
Partyhardy!

BE
FUSyke + vriendin
TOR
Xilver
Gladius + neef
Cresto
Jasper
Zehra

DE
Abovethesky
Sheeva
Matthewadams
nz-fan
RenM
Passiva
quote:
Originally posted by Partyhardy!
met zweetoksels??? :D dan doe ik vrolijk mee,whehe :tongue2
ik ben hier trouwens ook te vinden zoals het er nu naar uit ziet! :cool:


Neh die laat ik eens een keertje thuis liggen :p
Esrem
Vraagteken mag weg achter mn naam:)
SnuggLe
Maybe kijken of ik vanaf Didam heen en weer kan, want ik zit in het Oosten van het land, niet in Den Haag jammergenoeg. Beetje ing onhandig allemaal, was hier graag bijgeweest.

Magic83
Ik ben er zeer zeker bij. 1000 Bonzai vinyls? krijgen we nog wat ook ? :p
ahp2002
quote:
Originally posted by Magic83
Ik ben er zeer zeker bij. 1000 Bonzai vinyls? krijgen we nog wat ook ? :p


ja wel oude Bonzai UK titels hoor die niet erg veel belletjes zullen doen rinkelen, maar toch grappig voor de heb :)

en nog wat Spinnin platen, ik denk dat we nog wat Sandler vinyl weggeven en evt E-Craig platen.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 
Privacy Statement