|
[05-11-2004] Trance.nu Winterdance (v3.0) - Asta, Den Haag (pg. 22)
|
View this Thread in Original format
| Freezel |
Zoooo, net terug van een heerlijk en gezellig feestje :) Veel nieuwe mensen gezien en gesproken, meeting was gezellig :D Sfeer zat er naar mijn mening goed in en muziek was zeer goed te doen voor mij. Ook zeer vet was de back 2 back 2 back van Pascal, Piet en Misja :) Gekkenhuis achter de draaitafels :D Volgende keer weer zeker erbij :)
Veel nieuwe gezichten gezien op de meeting. TA was goed vertegenwoordigd :) Pics van mij komen z.s.m. online te staan, zal wel linkje posten dan.
Esther: ID-chick :D ;) Was gezellig en leuk je gezien en gesproken te hebben :)
Galen: Nerd, we waren (jij vooral ;)) weer lekker vaag :D Wel balen dat er op het eind geen drinken meer geschonken mocht worden, dus maar springnichten :P
Tim: Topfeestje neergezet, complimenten :) Treinreis terug was vaaaaag ;)
Edwin: Top dat je mee was, heenreis verliep niet helemaal zoals gepland.
Stephan: Top dat je er ook was!
Vtec Junkie: Awesome to meet you, had a wicked time :)
Iedereen die ik vergeten ben: Thanks!
Ben nu ff slapen als het lukt met een vervelende kleine piep in de oortjes ;) |
|
|
| eieregooie |
FOTO'S
(nog ff wachten op de groepsfoto's alleen, die heb ik nie...) |
|
|
| dj_spare |
VET feestje!! WAAAAAAAA super genoten, veel nieuwe TA'ers ontmoet (onder andere de chick die ons forum op stelten heeft gezet ;))
ik ga nu maffen :p |
|
|
| HBtje |
NOG MEER FOTO'S
dont mention de avi's... die staan niet online (nog)
(moet ik nog aan werken... o.a. push - the legacy 5 minuten filmpje :D )
ok 1 ding nog voor t slapen gaan....
IT JUST WONT DO, WITHOUT YOU
:eyes: JUST KICK :eyes: |
|
|
| BaRTeZ |
zo dat was zeker een goed feestje :)
veel nieuwe lui gezien/gesproken, genoten van de muziek, sfeer etc
top avond :)
ow ja:
PUSH - THE LEGACY :eyespop: :tongue3 :crazy: :tongue3 :eyespop: :tongue3 :crazy: :wtf: :nervous: :eyespop: :tongue3 :eyes: |
|
|
| @win |
| Wat een heerlijke avond was dit zeg, echt een topfeest! Signum na de Armada Night wederom de mannen van de avond, ik voelde me echt een gelukkig mens (voor zover ik dat niet al was) tijdens Duende. Leuk om jullie ook eens te ontmoeten en dan nog met zovelen ook :) |
|
|
| MaGiKaL_MiKe |
Zeer zeker een lekker feestje!
Ik heb me alleen al vermaakt door naar de gekke en grappigde dingen van Misja te kijken, die zat daar achter de booth toch de clown uit te hangen...vinyl hoes als hoed gebruiken en dat soort flauwemaar toch enorm grappige dingen.
Het was echt prachtig om te zien hoe die zaal los ging op ATN - Miss A Day! Helaas heb ik alleen het begin van Signum (tot Cold Storage) kunnen meemaken en niks van Sander van Doorn :(
Maar het was Top! |
|
|
| New Wave |
VROOMSHOOP HOOOOLIGAN, VROOMSHOOP HOOOOLIGAN!!! :D |
|
|
| MaGiK54 |
Het feessie was zeer geslaagd mijn complimenten voor de organisatie.
Hiero wat pics, helaas is de groepsfoto overbelicht dus niet echt super gelukt helaas. Hopen dat J.P. een mooiere heeft.
 |
|
|
| Shadow |
wie heeft The legacy gedraaid? Een van mijn favoriete nummers om live te horen, maar heb hem dus gemist :whip: :whip:
[QUOTE]Originally posted by BaRTeZ
zo dat was zeker een goed feestje :)
veel nieuwe lui gezien/gesproken, genoten van de muziek, sfeer etc
top avond :)
ow ja:
PUSH - THE LEGACY :eyespop: :tongue3 :crazy: :tongue3 :eyespop: :tongue3 :crazy: :wtf: :nervous: :eyespop: :tongue3 :eyes: [/QUOTE |
|
|
| SnuggLe |
Gezellig feestje! Vooral leuk om zoveel nieuwe gezichten te zien en ook wat oude bekenden! Vooral leuk om te zien hoe aan het einde in area 2 echt alleen maar TA's uit hun dak stonden te gaan.
Qua muziek vond ik het niet heel boeiend allemaal. Paar leuke plaatjes gehoord, maar over het algemeen totaal niet mijn dingetje. Wel apart dat toen er ineens allemaal 'hitjes' voorbij kwamen in die area 2 (Yimanya, Just Kick etc) de zaal wel uit zijn dak ging, en daarvoor niet. Maar ieder zijn smaak!
Maar verder zeer leuk vermaakt, de meeting was druk bezocht en daardoor erg leuk! Had overigens een paar keer het idee dat er lui om die meeting stonden van "Ik ben eigenlijk ook tranceaddict, maar ik ben te bang om mensen aan te spreken etc" ;) Dat was wel komisch. Ook viel het op dat de gemiddelde leeftijd vergeleken met progressivefeesten toch echt 4-5 jaar lager was.
Oh, Fotografen die je zomaar op de foto zetten zonder dat je het vraagt ZUIGEN! :p .... Deze van Magik heb ik wel voor 'geposeerd' maar die mag ook wel weg ;)
@win: Mooie kont he, die vrouw? :stongue:
Passiva: Je bent een playboy bunny! Huppel Huppel! :haha:
Rotterdam: te stoer voor de meeting, huh? :p
Gerdinand: je staat d'r weer mooi op :p
Esther: nog handtekeningen uit mogen delen?
De foto's komen wel op partyflock... duurt eventjes :) |
|
|
| SnuggLe |
| Als iemand nog een paar foto's over heeft die op PF moeten, dan zijn ze welkom hier :D Heb er maar 80 ofzo .... |
|
|
|
|