|
[05-11-2004] Trance.nu Winterdance (v3.0) - Asta, Den Haag (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Esrem |
| Als ik geen college heb en het dus na donderdag vol hou kom ik ook:) |
|
|
| ahp2002 |
| wel tof, armin draaide het themanummer in ASOT :) |
|
|
| NoisyNeil |
Ik zou stom zijn om deze kans te laten schieten!
De meeste luitjes van deze line-up heb ik nooit eerder in Nederland op een line-up zien staan en dan is het ook nog eens gratis, ... buitenkansje!
:crazy: |
|
|
| Tom Lont |
| quote: | Originally posted by ahp2002
wel tof, armin draaide het themanummer in ASOT :) |
Zeker tof en jullie hebben het verdiend :) |
|
|
| @win |
| Na gisteren (Armada Night) heb ik hier wel heel veel zin in! Ik kijk weer uit naar Signum, zal wel weer een idem set worden als gister maar dat is juist alleen maar vet! :D |
|
|
| moogwai |
| Begint bij mij ook al te kriebelen :stongue: |
|
|
| eieregooie |
| En een partij spammen die Tim en Menno gister :p |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by @win
Na gisteren (Armada Night) heb ik hier wel heel veel zin in! Ik kijk weer uit naar Signum, zal wel weer een idem set worden als gister maar dat is juist alleen maar vet! :D |
Daar heb ik dus ook al last van, :D . Met andere woorden: ben dur. |
|
|
| MaGiK54 |
| Heb er ook veel zin an. Ben trouwens nog steeds verbaasd over het feit dat het gratis is in de Asta, hoe hebben jullie het voor elkaar gekrehen als ik vragen mag. |
|
|
| ahp2002 |
| quote: | Originally posted by eieregooie
En een partij spammen die Tim en Menno gister :p |
:thepirate
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Heb er ook veel zin an. Ben trouwens nog steeds verbaasd over het feit dat het gratis is in de Asta, hoe hebben jullie het voor elkaar gekrehen als ik vragen mag. |
eh met een goed verhaal komen :) |
|
|
| Donna |
| Net zoiets als bij de bank met een goed bedrijfsplan;) |
|
|
| DjRV |
| of bij een bank met een semi automatisch wapen |
|
|
|
|