|
[05-11-2004] Trance.nu Winterdance (v3.0) - Asta, Den Haag (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| Wokkels |
| quote: | Originally posted by Dr Oetker
oh hij gaat ook meee...
er waarom sta ik er nog niet tussen!? |
Zet jezelf ertussen dan :p |
|
|
| eieregooie |
| Omdat je te lui bent om jezelf in de lijst te planten? :p |
|
|
| MagicImpuls |
@win
Abovethesky
ahp2002
Bartez
ChooChoo
Cresto
DJ Lex
dj_spare
Dr Oetker
EDDiEvs
eieregooie
Engeltje
Esrem
Frankisback
Freezel
FUSyke + vriendin
Gladius + neef
Gonzo
Gotcha85?
Jasper
JP
kolkiewolkie
Lynxx
M_Peror
Magic83
MagicImpuls
Magik54
Matthewadams
Mindphaser
Moogwai?
Mystique
NoisyNeil
nz-fan
Optimus
Original
Partyhardy
Passiva
Phortje
RenM
Robert
Sheeva
SnuggLe
Three'O'three
Tijs08
Tom Lont
TOR
Visje
Wokkels (ta n00b)
Xilver
Zehra
=50 |
|
|
| M_Peror |
En Tomaz riep wel dat ie kwam maar stond er ook nog niet bij:
| quote: | Originally posted by MagicImpuls
@win
Abovethesky
ahp2002
Bartez
ChooChoo
Cresto
DJ Lex
dj_spare
Dr Oetker
EDDiEvs
eieregooie
Engeltje
Esrem
Frankisback
Freezel
FUSyke + vriendin
Gladius + neef
Gonzo
Gotcha85?
Jasper
JP
kolkiewolkie
Lynxx
M_Peror
Magic83
MagicImpuls
Magik54
Matthewadams
Mindphaser
Moogwai?
Mystique
NoisyNeil
nz-fan
Optimus
Original
Partyhardy
Passiva
Phortje
RenM
Robert
Sheeva
SnuggLe
Three'O'three
Tijs08
Tom Lont
Tomaz
TOR
Visje
Wokkels (ta n00b)
Xilver
Zehra
=51 |
|
|
|
| HiGH_NrG |
| Ik kom misschien ook nog wel even kijken :D |
|
|
| Tomaz |
| quote: | Originally posted by M_Peror
En Tomaz riep wel dat ie kwam maar stond er ook nog niet bij: |
Merci! |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by Tomaz
Merci! |
Graag gedaan.
En High_NRG, leuk als je ook zou komen! |
|
|
| Tomaz |
| Hey M_Peror, zit je toevallig ook op school in Duketown? |
|
|
| dEEkAy |
ik kom te 90% niet :(
kWnker verkoudheid :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| eieregooie |
| Ik ben ook verkouwe... maar dat weerhoudt me niet van feestjes hoor :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Ik kom misschien ook nog wel even kijken :D |
He lachen! :)
Het wordt alsmaar gezelliger!
Als ik maar niet WEER hoef te helpen met flyeren! ;)
Kunnen we na de tijd wel met zijn allen El Bash 'bashen' en shoarma gaan kanen :D |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
He lachen! :)
Het wordt alsmaar gezelliger!
Als ik maar niet WEER hoef te helpen met flyeren! ;)
Kunnen we na de tijd wel met zijn allen El Bash 'bashen' en shoarma gaan kanen :D |
Nee, er hoeft niet geflyerd te worden hoor... :p |
|
|
|
|