|
[05-11-2004] Trance.nu Winterdance (v3.0) - Asta, Den Haag (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Optimus |
| ijsklontjes:thepirate |
|
|
| jp |

Er is weer een nieuwe voorraad :p |
|
|
| ahp2002 |
zo terug van Bonzai office.
o.a. de volgende platen geven we weg:
Cape Town - Stringrizer
Body-shock - Attack of the bodysnachters
Indoctrinate - Feeling You (heel vet!)
body-shock - Ghost in the church
en meer :D
verder daar o.a. nog nieuwe Fire & Ice, Plastic Boy, Nova, Miss Ann, Kompressor gehoord. klonk zeer vet! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by ahp2002
zo terug van Bonzai office.
o.a. de volgende platen geven we weg:
Cape Town - Stringrizer
Body-shock - Attack of the bodysnachters
Indoctrinate - Feeling You (heel vet!)
body-shock - Ghost in the church
en meer :D
verder daar o.a. nog nieuwe Fire & Ice, Plastic Boy, Nova, Miss Ann, Kompressor gehoord. klonk zeer vet! |
Wat ik me afvraag, maybe een stomme vraag hoor, maar waarom geven jullie die dingen IN HET BEGIN weg?????
1) superirritant dansen
2) superirritant voor de mensen om hun heen
3) VEEL zooi op de grond
4) kans dat ze kapot gaan
etc etc.
Heel goed initiatief enzo, maar ik vind het wel apart..... Van die rare tafferelen daardoor :S |
|
|
| ahp2002 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Wat ik me afvraag, maybe een stomme vraag hoor, maar waarom geven jullie die dingen IN HET BEGIN weg?????
1) superirritant dansen
2) superirritant voor de mensen om hun heen
3) VEEL zooi op de grond
4) kans dat ze kapot gaan
etc etc.
Heel goed initiatief enzo, maar ik vind het wel apart..... Van die rare tafferelen daardoor :S |
ja daar kwamen we vanmiddag ook achter, dus daar gaan we iets op verzinnen. ten 1e gooien we ze op een tafel hehe, dus iedereen kan die platen pakken als ze zin hebben. Ten tweede leggen we ze bij de uitgang in de buurt, zodat iedereen ze mee kan pakken als ze weg gaan.
Iemand betere suggesties? :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by ahp2002
ja daar kwamen we vanmiddag ook achter, dus daar gaan we iets op verzinnen. ten 1e gooien we ze op een tafel hehe, dus iedereen kan die platen pakken als ze zin hebben. Ten tweede leggen we ze bij de uitgang in de buurt, zodat iedereen ze mee kan pakken als ze weg gaan.
Iemand betere suggesties? :) |
:) Beetje laat :p
Ik zou ze gewoon pas na een aantal uren op die tafels zetten....Dus NIET meteen aan het begin. Wat je dan krijgt is dat iedereen zeker wil weten dat ze een plaat hebben, dat ze dan dus ze alvast pakken (en krijg je veel gezeik voor de garderobe dames). Of je moet wat met diezelfde garderobedames regelen dat men ze pas krijgt al men hen 1 euro geeft (jas dus).
Dus pas na 02:00 uur ofzo. Dat lijkt me echt de beste oplossing. Feesten met platen in de hand is NIET leuk. Kunnen serieus gewonden vallen. Als de muziek niet bevalt pleur je een plaat naar voren :p |
|
|
| @win |
Zin om een flink feestje te bouwen! :clown:
Freezel stelt me wel even aan jullie allemaal voor :) |
|
|
| Phortje |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Als de muziek niet bevalt pleur je een plaat naar voren :p |
Goed idee :toothless
| quote: | Originally posted by @win
Zin om een flink feestje te bouwen! :clown:
Freezel stelt me wel even aan jullie allemaal voor :) |
Pas op hoor, we zijn eng en we bijten :tongue3 |
|
|
| Gonzo |
| Kleine kans dat ik aankomende vrijdag ook naar The hague kom.. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Gonzo
Kleine kans dat ik aankomende vrijdag ook naar The hague kom.. |
Toemaar, helemaal uit Limboland?
Trek je d'r een weekend voor uit ofzo? ;) |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by ahp2002
ja daar kwamen we vanmiddag ook achter, dus daar gaan we iets op verzinnen. ten 1e gooien we ze op een tafel hehe, dus iedereen kan die platen pakken als ze zin hebben. Ten tweede leggen we ze bij de uitgang in de buurt, zodat iedereen ze mee kan pakken als ze weg gaan.
Iemand betere suggesties? :) |
Hoeveel platen zijn het eigenlijk wel niet, dat je iedereen vrij wilt laten pakken :eyes: :eek: . Ikzelf, type hebberig ;) , heb dan, zoals velen met mij, de neiging te pakken waar je je handen maar op kunt leggen (en NEE, nou niet meeten dubbelzinnig etc. gaan denken, probeer dat maar eens anders uit te drukken :o ). Dit om er voor te zorgen dat ik in elk geval IETS overhou aan deze avond en niet om 6.00 of hoelaat het ook afgelopen mag zijn naar buiten wil lopen en erachter kom dat alles al weg is :( . Dat zou namelijk ECHT een bummer zijn.
Stel dat je iedereen 1 plaat wilt meegeven (is dat zo?) ga dan met die zooi bij de uitgang staan en geef iedereen die met een jas wegloopt zo'n plaat mee :) . Ik bedenk me dat dat gezien het ontbreken van de entreeprijs wel enige ruimte toelaat maar die mensen moeten dan in elk geval wel steeds in de rij staan i.v.m. fouilleren enzo, terwijl ze ook gewoon kunnen feesten (doe je niet, lijkt me). En als mensen bepaalde platen hebben moeten ze wel gewoon de mogelijkheid hebben om te zeggen: heb ik al, doe me die (wijzend gebaar) maar. |
|
|
| ahp2002 |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
Hoeveel platen zijn het eigenlijk wel niet, dat je iedereen vrij wilt laten pakken :eyes: :eek: . Ikzelf, type hebberig ;) , heb dan, zoals velen met mij, de neiging te pakken waar je je handen maar op kunt leggen (en NEE, nou niet meeten dubbelzinnig etc. gaan denken, probeer dat maar eens anders uit te drukken :o ). Dit om er voor te zorgen dat ik in elk geval IETS overhou aan deze avond en niet om 6.00 of hoelaat het ook afgelopen mag zijn naar buiten wil lopen en erachter kom dat alles al weg is :( . Dat zou namelijk ECHT een bummer zijn.
|
er zijn ongeveer 800 platen denk ik en nog 300 cd-maxi singles. Maar ik verwacht eerlijk gezegd niet dat alle mensen platen meenemen. Iedereen maximaal 3 titels ofzo. Gaan we nog even uitwerken :)
edit: Spinnin Records doneert ook nog 30 vinyls :)
10 x Sandler - Theme Song
10 x RvdB - Overload
5 x Cygnific - Virus
5 x MacMark - Footmassage (met sample van Pulp Fiction) |
|
|
|
|