|
[05-11-2004] Trance.nu Winterdance (v3.0) - Asta, Den Haag (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
| Ben hier zeker bij, helemaal top deze line-up. Respect voor dit initiatief :tongue2 |
|
|
| ahp2002 |
hmm hehe, de officiële aankondiging zou vanavond pas zijn, maar Mperor heeft goed gezocht...
de website wordt nog aangepast, we hebben een vette flash site, zal later wel komen..
maar ehm ja, dat is dus de line-up...
hmm, please deze line-up nog niet allerlei fora kopiëren, we doen het liever via een officieel persbericht :) |
|
|
| dj_spare |
| omg wat een lineup... hier ga ik ZEKER bij zijn :Ds |
|
|
| Matthijs |
| Echt een super line-up, knap hoe jullie dit voor elkaar hebben gekregen!!! Petje af... :eyes: |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by ahp2002
hmm hehe, de officiële aankondiging zou vanavond pas zijn, maar Mperor heeft goed gezocht...
de website wordt nog aangepast, we hebben een vette flash site, zal later wel komen..
maar ehm ja, dat is dus de line-up...
hmm, please deze line-up nog niet allerlei fora kopiëren, we doen het liever via een officieel persbericht :) |
Hmm hehe... sorry! :toothless Was niet eens bewust op zoek, was bezig m'n profiel een beetje te updaten... waaronder m'n party agenda -- toen zag ik 'm staan. Heb het alleen hier gepost, verder nergens.
Maar respect dat jullie dit voor elkaar gekregen hebben, ongelooflijk. :eyes: Dit wordt een feest om niet te missen! :tongue2 |
|
|
| moogwai |
Erg vette line-up! Ook erg vet dat Airwave komt, heb 'm ook nog nooit aan 't werk gezien achter de draaitafels! En toch ook met Rank 1 echt een publiekstrekker erbij.
Area 2 ziet er ook erg goed uit, Niklas draaide op het eerste feestje ook erg lekker en naar Sander van Doorn ben ik ook wel benieuwd! |
|
|
|
|