|
[05-11-2004] Trance.nu Winterdance (v3.0) - Asta, Den Haag (pg. 20)
|
View this Thread in Original format
| kolkiewolkie |
| Heb d'r zin in :D ! |
|
|
| Original |
| ik moet toegeven dat ik er ook best zin in heb. |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by Original
ik moet toegeven dat ik er ook best zin in heb. |
:cool: |
|
|
| HBtje |
toppie joppie dus :)
preparty in de trein :toothless |
|
|
| dj_spare |
| ik ook... FEESTEN! :D |
|
|
| dj_spare |
wat hoor ik nou...
ontruiming in Den Haag !?!? |
|
|
| Tomaz |
| quote: | Originally posted by M_Peror
Wel gezeten maar niet meer (ben afgestudeerd, jawel). Hogere Informatica aan de hsbos. Wieso?
|
Vroeg 't me toevallig af. Ik zit daar nu namelijk :cool: |
|
|
| eieregooie |
| owja? Nou ja, we hebben neg 3 uur :) |
|
|
| Freezel |
| Zie nog niks op nieuwssites? |
|
|
| Tomaz |
| quote: | Originally posted by dj_spare
wat hoor ik nou...
ontruiming in Den Haag !?!? |
Pardon? |
|
|
| @win |
| Heb er zin in, over een half uurtje fiets ik naar het station :D |
|
|
|
|