|
[05-11-2004] Trance.nu Winterdance (v3.0) - Asta, Den Haag (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by jp
Kunnen we nog wat DJ's strikken voor de grouppic? :D |
Ik ben beschikbaar! |
|
|
| Tomaz |
Na de vorige aflevering wil ik deze echt niet missen! Gelukkig heb ik dan ook vrij kunnen krijgen as vrijdag!
Zijn er eigenlijk Fok!kers onder TA's hier? |
|
|
| kolkiewolkie |
ja
kijk maar eens bij de poules voor de f1 en voetbalmanager. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Tomaz
Na de vorige aflevering wil ik deze echt niet missen! Gelukkig heb ik dan ook vrij kunnen krijgen as vrijdag!
Zijn er eigenlijk Fok!kers onder TA's hier? |
Jep, SnuggLe (zit alleen in de progressive thread). |
|
|
| jp |
| Fok is net effe te druk om actief te posten, maar wel leuk om af en toe wat threads te lezen :) |
|
|
| Tomaz |
| Ah leuk! Neem eens een kijkje in het grote trance topic op fok. We kunnen wel wat actieve posters gebruiken. Maar 't is er altijd gezellig! |
|
|
| eieregooie |
| Goh, ik had helemaal niet door dat er ZO veel TA's zouden komen :) Dolletjes :) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by visje
@win
Abovethesky
ahp2002
Bartez
ChooChoo
Cresto
DJ Lex
dj_spare
EDDiEvs
eieregooie
Engeltje
Esrem
Frankisback
Freezel
FUSyke + vriendin
Gladius + neef
Gonzo
Gotcha85?
Jasper
JP
kolkiewolkie
Lynxx
M_Peror
Magic83
Magik54
Matthewadams
Mindphaser
Moogwai?
Mystique
NoisyNeil
nz-fan
Optimus
Original
Partyhardy
Passiva
Phortje
RenM
Robert
Sheeva
SnuggLe
Three'O'three
Tijs08
Tom Lont
TOR
Visje
Wokkels (ta n00b)
Xilver
Zehra
=48! |
|
|
|
| Frankisback |
Ik ben er helaas niet bij, want heb geen vervanger kunnen regelen voor mijn werk zaterdag, moet namelijk 7 uur beginnen.
Had graag erbij willen zijn.
Veel plezier allemaal |
|
|
| Wokkels |
| quote: | Originally posted by eieregooie
|
:eek: sl2t!
Maar ik zal er zijn hoor :) Ennuh eieregooi, rizzo ging toch ook mee? Das alleen geen TA ;)
(ik zowat ook niet, maar daar gaat het nu even niet om) |
|
|
| eieregooie |
| Ja, ik ken iedereen wel gaan opnoemen die mee gaat :p Da's toch niet relevant man :D |
|
|
| Dr Oetker |
| quote: | Originally posted by Wokkels
:eek: sl2t!
Maar ik zal er zijn hoor :) Ennuh eieregooi, rizzo ging toch ook mee? Das alleen geen TA ;)
(ik zowat ook niet, maar daar gaat het nu even niet om) |
oh hij gaat ook meee...
en ei waarom sta ik er nog niet tussen!?
[edit]moet ik dan ook alles zelf doen :D :p
| quote: |
Originally posted by visje
@win
Abovethesky
ahp2002
Bartez
ChooChoo
Cresto
DJ Lex
dj_spare
Dr Oetker
EDDiEvs
eieregooie
Engeltje
Esrem
Frankisback
Freezel
FUSyke + vriendin
Gladius + neef
Gonzo
Gotcha85?
Jasper
JP
kolkiewolkie
Lynxx
M_Peror
Magic83
Magik54
Matthewadams
Mindphaser
Moogwai?
Mystique
NoisyNeil
nz-fan
Optimus
Original
Partyhardy
Passiva
Phortje
RenM
Robert
Sheeva
SnuggLe
Three'O'three
Tijs08
Tom Lont
TOR
Visje
Wokkels (ta n00b)
Xilver
Zehra
=48 |
|
|
|
|
|