return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 
[05-11-2004] Trance.nu Winterdance (v3.0) - Asta, Den Haag (pg. 19)
View this Thread in Original format
Remy D
Toch erg kansloos dat nu het gratis is er ineens zoveel mensen gaan. Vuile smerige uitbuiters dat jullie er zijn. :D
jp
Erheen rijden, parkeren en zuipen kost al gauw een vermogen dus zo gratis is het niet :p
Remy D
quote:
Originally posted by jp
zuipen

De mensen die hier zuipen zijn makkelijk met 1 hand te tellen. :D De meeste rukkers halen water op de wc. :haha:
jp
Je bedoelt dat ze effe gaan rukken op de wc en als ze daar toch zijn gelijk maar hun flesje bijvullen (met water, niet met dat andere)
BaRTeZ
quote:
Originally posted by Remy D
Toch erg kansloos dat nu het gratis is er ineens zoveel mensen gaan. Vuile smerige uitbuiters dat jullie er zijn. :D

Daar zijn we toch Hollanders voor :D
Remy D
quote:
Originally posted by jp
Je bedoelt dat ze effe gaan rukken op de wc en als ze daar toch zijn gelijk maar hun flesje bijvullen (met water, niet met dat andere)

Nou heb ik mij wel is laten vertellen, of het waar is weet ik niet maar denk het wel, is dat er bepaalde gasten hier er niet van zijn om elkaars piemel in de mond te nemen. Erg goor als je het mij vraagt..
jp
Effe er vanuit gaande dat 8% van TA gay is, en nog eens 6% een vreemde fetish heeft dan zou het betekenen dat er ongeveer 7 vermoedelijke 'daders' op dit feest aanwezig zullen zijn. Nu ben ik zelf niet vies van een geil spelletje, maar om dit nu in zo'n afgeragd toilethokje in de Hofstad te doen, nou nee.

Minstens de helft van die 7 is evenmin gecharmeerd van dit gedrag. Dus we kunnen tot de conclusie komen dat er 3 TA's zich sexueel zullen misdragen in de Asta.

De vraag is: wie zijn het en hoe bescherm je je hier tegen?
Remy D
quote:
Originally posted by jp
Effe er vanuit gaande dat 8% van TA gay is, en nog eens 6% een vreemde fetish heeft dan zou het betekenen dat er ongeveer 7 vermoedelijke 'daders' op dit feest aanwezig zullen zijn. Nu ben ik zelf niet vies van een geil spelletje, maar om dit nu in zo'n afgeragd toilethokje in de Hofstad te doen, nou nee.

Minstens de helft van die 7 is evenmin gecharmeerd van dit gedrag. Dus we kunnen tot de conclusie komen dat er 3 TA's zich sexueel zullen misdragen in de Asta.

De vraag is: wie zijn het en hoe bescherm je je hier tegen?

De 1ste is Bram maar dat begreep je denk ik wel. Verder moet je ook gaan zoeken in de buurt van Rotterdam, want die komen hier ook als aangemelde vrouw om enigzins al in qontact te komen met jongens voor zo'n avontuur. Chinezen kan je trouwens ook nooit vertrouwen.
Dj Lex
Ik heb er zin in en zal er om 2 uur zijn! Whoooohoooo meeting!!!!!!!!!!!!
Robert
ik heb er ook zin in, moet nog ff kijken hoe en wat ik met vervoer ga doen, geen zin om te rijden, wil zuipen :D

waar was die meeting ook alweer dan?

eieregooie
fack ja... Dat wordt nog druk in die foyer daar... Whee :D
MaGiK54
quote:
Originally posted by Robert
ik heb er ook zin in, moet nog ff kijken hoe en wat ik met vervoer ga doen, geen zin om te rijden, wil zuipen :D

waar was die meeting ook alweer dan?

Kom je deze keer niet halen hoor, veelste ver om :toothless

Meeting is op de 1e etage.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 
Privacy Statement