|
[05-11-2004] Trance.nu Winterdance (v3.0) - Asta, Den Haag (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| kolkiewolkie |
Ik (en Lynxx ook) denken niet dat er mensen zijn die de verleiding der gratis platen links laten liggen. Ook omdat het in de basis vanuit een organisatie word georganiseerd waarvan de aanhang redelijk bekend is met wat cool is en wat niet (en zelf ook regelmatig overgaat tot de aanschaf van die platen).
Maargoed, het maakt mij niet uit zolang er maar 3 van die zwarte rakkers (hoewel dat tegenwoordig niet meer noodzakelijk is) voor mij klaar liggen als ik als 1 van de laatste het gebouw verlaat :D . |
|
|
| MaGiK54 |
| Nog 4 nachtjes slapen en dan isset vrijdag, woeeeeeeeeeeeei :D |
|
|
| SnuggLe |
| Ik ben d'r dus ook zeker bij, samen met Sjinees (&Yannie). Anke komt mee, en nog een n00bvriend van me die trance wel 'leuk vind'. |
|
|
| Lynxx |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
Ik (en Lynxx ook) denken... |
Kan jij nu ook al zien wat ik denk?
| quote: | Originally posted by Snuggle
...en nog een n00bvriend van me... |
Naja, ik ben er ook definitief bij. Ik neem ook een n00bvriend mee, Kolkie heet ie, en trance 'vind ie ook wel leuk'
Oh, en Kolkie, 'die Mexicaan' wilde ook wel mee misschien. |
|
|
| dj_spare |
ik ben er ook bij...
in Welke garage kunnen we ook alweer het beste parkeren? Ik weet dat het in andere threads is genoemd maar ik ben ff lam... sommigen gaan al vroeg dicht, dus ik moet er 1 die d8 en n8 open is :D |
|
|
| Lynxx |
Grote kans dat ik ook met de stoere Ford Ka van mn moeder kom:p , dus als iemand wat parkeer info kan geven, dan maak je zomaar twee mensen blij.
Hoe zit dat met die nieuwe grote geweldige tramtunnel parkeer garage. Das toch vlak bij het spui? |
|
|
| SnuggLe |
Pleingarage pakken.
Je rijdt op de A12....helemaal tot het einde door.
Stoplicht dan LINKSaf (=tsplitsing).
Doorrijden tot volgende grote kruispunt (weer T-splitsing) en dan links (bij stoplichten weer dus).
Dan stukje doorrijden, rechts voorsorteren en 2e rechts (bij stoplichten). Dan is het net voorbij de schouwburg dat kleine straatje in links (tegenover de Amerikaanse Ambassade met al dat hekwerk). Die straat helemaal doorrijden, rij je vanzelf de parkeergarage in.
Nog een meeting ofzo? Komen veel ta's. |
|
|
| Dj Lex |
| Ben er ook bij met afvaardiging uit Spijkenisse dit x |
|
|
| Gladius |
Vraagje:
Is er in de buurt ergens een camping? Ik heb al wat opgezocht en de diegene die het korste bij lag is in Wassenaar. Klopt dat of zijn er nog dichter?
tx iig
-Glad |
|
|
| SnuggLe |
| Toemaar, wordt een ERG groot TA-feestje dus. Minstens 25 man aanwezig.... |
|
|
| Lynxx |
Bedankt snuggle voor de parkeer info.
Een meeting? Hopen dat het beter gaat alsop TIC dan... hehe |
|