return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 
[05-11-2004] Trance.nu Winterdance (v3.0) - Asta, Den Haag (pg. 4)
View this Thread in Original format
Robert
de eerste 2 waren echt top, hoop dat deze net zo leuk wordt! :)
Matthijs
Er staat een klein foutje op de website, onder het kopje 'news' staat: ".... Asta (...), located in the capital of the Netherlands, The Hague."

Amsterdam is nog steeds gewoon onze hoofdstad hoor, ook al zit de regering in Den Haag. ;)

Verder wel een mooie, overzichtelijke website, beter dan bij de vorige twee edities naar mijn mening.
Phortje
Ik kom ook wel even kijken :) staan toch zeker wel een paar namen tussen die ik graag wil horen :p
ahp2002
quote:
Originally posted by Matthijs
Er staat een klein foutje op de website, onder het kopje 'news' staat: ".... Asta (...), located in the capital of the Netherlands, The Hague."

Amsterdam is nog steeds gewoon onze hoofdstad hoor, ook al zit de regering in Den Haag. ;)

Verder wel een mooie, overzichtelijke website, beter dan bij de vorige twee edities naar mijn mening.


ja ik had t doorgegeven, maar ja duurt nog ff voordat het veranderd is. Stom is het wel :p

Voor de rest zijn we heel tevreden met de site idd :)
Mindphaser
Relaxed feessie :wtf:

Kom zeker effe luisteren!
Tom Lont
Lijkt me zeker een relaxed feestje. Deze lineup is net zo goed als bij betaalde feesten. De Asta is altijd erg gezellig, dus we gaan hier wel ff een kijkje nemen. :)
Magic83
Wow! vet feest! Zeker van de party als ik niks anders heb:crazy: :eyespop: Maar wordt het niet overvol dan als het gratis is? Of moet je je inschrijven ofzo?
moogwai
Het is nog altijd een trance feestje he, en trance is niet in!
Dus ik denk dat het wel mee zal vallen met de drukte, en als echte fan kom je toch op tijd ;)
Lynxx
Echt vet, ga hier zeker heen, staat al genoteerd.

Als het in Q-beach al zo geweldig was, hoe moet het in de asta wel niet wezen dan!!!!
ahp2002
top v/d reacties! Thanks :)

er staat nu trouwens ook een muziekje op de website !

moogwai
quote:
Originally posted by ahp2002
er staat nu trouwens ook een muziekje op de website !


Toch niet zelf geproduceerd :D
ahp2002
quote:
Originally posted by moogwai
Toch niet zelf geproduceerd :D


haha vind je t zo slecht dan ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 
Privacy Statement