return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 
[05-11-2004] Trance.nu Winterdance (v3.0) - Asta, Den Haag (pg. 15)
View this Thread in Original format
dj_spare
is er nog ergens een pre-party? :p
eieregooie
quote:
Originally posted by dj_spare

Ja, vanavond in de Panama :D
Switch
hmm kweet niet of ik kom, geld is al sinds tijden op en dat lange end rijden zie ik ok niet zitten, laat t.nu es wat centraler een club uitzoeken! :/
MaGiK54
Dat wordt een grote groep TA'ers gezellie, krijg steeds meer zin. Helaas moet ik morgen van 8:00 tot 18:00 werken, dus straks lekker vroeg naar bed zodat ik een beetje fris ben daaro.
nwopper
Ik heb die hele thread niet afgelezen, maar ik zie dat er een boel lui komen, ik wil heel graag komen maar weet er iemand de weg naar Asta. Het klinkt dom, maar ik ben nog nooit in Den Haag wezen stappen, of is er ergens een meeting ofzo? :conf:
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by nwopper
Ik heb die hele thread niet afgelezen, maar ik zie dat er een boel lui komen, ik wil heel graag komen maar weet er iemand de weg naar Asta. Het klinkt dom, maar ik ben nog nooit in Den Haag wezen stappen, of is er ergens een meeting ofzo? :conf:

www.asta.nl

Routebeschrijving vanaf de A4 met de auto
Einde Utrechtse Baan bij de T-splitsing naar links de Zuid-Hollandlaan op Eerst volgende T-splitsing links afslaan de Koningskade op.
Eerst volgende kruising afslaan naar rechts de Korte Houtstraat. Op de Korte Houtstraat tweede straat naar links de Lange Houtstraat in.
Aan het einde van de Lang Houtstraat ligt de Plein garage. Hier kan de auto worden geparkeerd.
Vanaf het Plein loopt u te voet over de Lange Poten richting het centrum naar het Spui. Op het Spui ziet u nu ASTA schuin tegenover u aan uw linkerhand.

Routebeschrijving vanaf het Centraal station
Na aankomst op Den Haag CS loopt u naar buiten bij de Taxi standplaats. U steekt vanaf de taxistandplaats schuin plein over en u loopt nu richting de Herengracht. Vervolgens loopt u op de Herengracht rechtdoor richting het centrum.
Na ongeveer 250 meter steekt u rechtdoor over en loopt u vervolgens over de Korte Poten en de Lange Poten door tot het Spui. Op het Spui ziet u de ASTA aan uw rechterhand aan de overzijde.

Routebschrijving openbaarvervoer
ASTA is te bereiken met trams 3,8,9 en 10. Dezen stoppen allen voor ASTA.
Original
ja HiGH_NrG fix ook is effe een route planning voor ons morgen, ken ik jou tenminste de schuld geven als we verkeerd rijden.:p
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by Original
ja HiGH_NrG fix ook is effe een route planning voor ons morgen, ken ik jou tenminste de schuld geven als we verkeerd rijden.:p

Die staat daar toch... :thepirate
TOR
heb er veel zin in :D
Bloodflower
hey anyone up there who would take the sweetest ass on whole ta board and me small focker from münster (germany) to den haag for a ride and back?

my girl really wants to be at the party and i would like to fullfill her this :) thanx in advance, pm would be cool!

eieregooie
Sorry, I'm not going to Germany and back for you, since Asta is only a 10 min ride for me... otherwise it probably wouldn't have been a problem :)
SnuggLe
quote:
Originally posted by Bloodflower
hey anyone up there who would take the sweetest ass on whole ta board and me small focker from münster (germany) to den haag for a ride and back?

my girl really wants to be at the party and i would like to fullfill her this :) thanx in advance, pm would be cool!

LOL, nope sorry :D
And btw: Picz or stfu! :D Show us that sweetest ass on whole TA!

quote:
Originally posted by dj_spare

Hehehe, zou zo bij mij kunnen. Bier zelf meenemen :D
Maar zal het nu wel te kort dat voor zijn??? :conf:
Of staan er dadelijk 80 man :D
Gaan er nog mensen van tevoren meeten ofzo?
Maareh..meeting gaat wel door dus verder?

02:00 uur bij de 'tussenzaal' waar die bar ook is..... de trap op dus, voorbij de garderobe! :)

Nwopper, mocht je te vroeg zijn o.i.d. kan je meerijden/lopen/whatever met mijn vriendin & mij. PM me dan even, mocht je zin hebben. Stuk terug staat een routebeschrijving vanaf de A12 richting een parkeergarage bij de Asta in de buurt overigens.

Oh, mocht je de meeting niet kunnen vinden, de linker ben ik (en heb denk ik wel het zelfde shirt aan, mijn leuter is namelijk nog steeds zo groot :D ;)
http://partydata.snt.utwente.nl/ima...main/118256.jpg
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 
Privacy Statement