return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 
[05-11-2004] Trance.nu Winterdance (v3.0) - Asta, Den Haag (pg. 21)
View this Thread in Original format
dj_spare
zoo ik ga zo de trein pakken, dan naar de BK eten, en daarna lekker feesten :D
SnuggLe
www.district8.net

Zal wel valse melding zijn. Tis iig ontzettend rustig over de scanner. Wel een persvak gecreerd al.
HBtje
spare en bartez zie je zo
enne phor half 11 he :)

tijd voor party

:toothless
M_Peror
Wij zijn er rond een uurtje of half twaalf waarschijnlijk... heb er zin in! Tot straks! :D
Partyhardy!
Erg gezellig met al de ta's! gezellig is dan ook het positieve aan deze avond :cool: :) Voor de rest een dikke teleurstelling voor mij/ons want de enige dj waar ik écht voor kwam (Likwit) die was er niet. Als een dj waar je speciaal voor komt niet draait valt het feest gewoon tegen. Echt zeer slecht en regel dan een goede vervanger, Elusive ofzo, is ook vet maar niets van dit alles... meneer Stian had last van zijn voet :rolleyes: pfffffffffffffffffff
Passiva
Das enorm kut idd..
Maareh.. wat een avond zeg! De TA-meeting was super ook.. Enne Esther, 't was gezellig hè? :p
Passiva
quote:
Originally posted by Partyhardy!
meneer Stian had last van zijn voet :rolleyes: pfffffffffffffffffff

Gebroken hoorde ik.... :conf:
Phortje
Ja inderdaad jammer dat LikWit niet kwam...
Wat ik ook een afknapper vond was dat Sander van Doorn niet tot 5:15 door mocht draaien zoals aangegeven... Ik vond zijn set eigenlijk de lekkerste van de avond.
Maar verder een erg geslaagd feestje. Veel bekende gezichten, altijd leuk :)
De terugreis was wel kut... De nachtnettrein vertrok te vroeg, waardoor ik 'm miste.. Pakte ik vervolgens maar een gewone trein, vergat ie te stoppen waar ik eruit moest... Ik dus maar op het volgende station een trein terug pakken, is die een half uur vertraagd wegens een of ander vervelend figuur dat de trein niet uit wil (de politie dacht overigens 6 man nodig te hebben om die kerel aan te pakken :conf: ).... ARGH, HEB IK WEER... woon je zogenaamd op 10 minuten treinen afstand! :whip:
jp
Complimenten aan Sander van Doorn, die draaide echt lekker daar in area 2. Dat zaaltje was gewoon bijna perfect :toocool:
eieregooie
Whiiiiiiiiiiii wat een lekker feestje zeg!! En SUPER GEZELLIG!!! Wat kwamen er een hoop mensen opdagen op de meeting trouwens... SUPER! Alleen ik heb niet iedereen onthouden hehe... Te veel nieuwe gezichten... Dus jullie mogen jezelf aan de hand van de foto's even nogmaals identificeren :p

Ja, wat een leuke nacht! Zelfs RV en Donna zijn nog even verschenen :D (het was een waar genoegen jullie naar jullie auto te mogen brengen :D ook al duurde het een half uur :p) Topset van de avond was voor mij ook Sander Van Doorn! Lekker doorhalen :D (hitjes he bram? :p)

Iedereen bedankt voor de leuke avond!

Donna
GEWELDIG genoten:)

Idd dik gezellig en echt heerlijk al mn partners in party weer ff te zien en huggen ofcuz:)
En ja,was veeeeeeltelang geleden maar daarom ook weer supervet sfeertje gevoelt heel de avond.

Wie of wat er stond te draaien boeide me nie eens echt,muziek was lekker,en daar kwamen we voor met zn allen.

Heel veel lof voor t verloop van dit feest voor de organisatoren en dat dit gewoon allemaal voor niks kon is echt t bewijs dat een dik feest gebasseerd is op de mensen die t willen maken.
Dus DJ's,partyppl,organisatie en Asta,thxxxx graag tot een volgende keer:)

Een hele special thx to onze mod "eitje" die ondanks ons echt etterige gedrag dus wel ff me auto terugvond :D

Zo nu s ff pitte,en Gerd,k vraag me af hoe vreselijk t nu weer tentoongesteld word nu we weer eens beiden op een feest aanwezig waren en er natuurlijk weer plaatjes zijn geschoten;p
HBtje
:eyes:

wat een super vet feest, en wat een geweldige sfeer :D

Maar nu eerst maar ff slapen... moet om 12 uur weer werken brrr :( foto's komen as soon as possible :)

greetz van 'die kerel met dat duitse shirt' ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 
Privacy Statement