|
[05-11-2004] Trance.nu Winterdance (v3.0) - Asta, Den Haag (pg. 29)
|
View this Thread in Original format
| ahp2002 |
| quote: | Originally posted by Freezel
Of denk je rustig naar de lessen RDB te gaan, kom je ahp2002 tegen :p |
:haha: ja was echt lachen, helemaal verrot van het weekend nog :D wel cool, lekker RDB'en :whip: |
|
|
| HBtje |
| de wereld is klein he :p |
|
|
| kolkiewolkie |
Op dezelfde manier zat ik op de terugweg bij iemand in de trein die er ook geweest was en die bleek op een compleet ander forum waar ik ook zit te posten (daar kom je dan ook echt na een uur pas achter ofzo :toothless ).
Zo groot is de wereld niet :) . |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
en die bleek op een compleet ander forum waar ik ook zit te posten ( |
het hoe-maak-ik-een-referentie-brief-forum???
:D ;) :p |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by nz-fan
* Hust *
Yes that was me :D
Uiuiuiuiui they killed all Posts from yesterday. Boah :eyes:
Greetings
:) |
So it was you?
So that was the sweetest-ass your boyfriend was showing off with! ;)
| quote: | Originally posted by ahp2002
wil je rustig lam worden in utrecht de dag na het feest, kom je Snuggle weer tegen :p |
Heb ik jou gezien dan? :p
Was best wel lam ja, maar in de Korsten Koper was het wel gezwellig/gezellig, whatever :D |
|
|
|
|