|
[05-11-2004] Trance.nu Winterdance (v3.0) - Asta, Den Haag (pg. 26)
|
View this Thread in Original format
| Tomaz |
| En update jij je sig eens Esrem :p |
|
|
| TOR |
gezellig feestje :D
klein vraagje.. Ronski Speed draaiden een soort van tech-trance remix van Lo-Step - Burma. iemand die toevallig weet hoe die heet? |
|
|
| toettoet |
| quote: | Originally posted by TOR
gezellig feestje :D
klein vraagje.. Ronski Speed draaiden een soort van tech-trance remix van Lo-Step - Burma. iemand die toevallig weet hoe die heet? |
Die was erg goed ja! Geen idee echter... tech-trance --> zeg maar gerust techno ;) |
|
|
| HardKiller |
| quote: | Originally posted by m-kay
Ik vind sowieso de layout lelijk. :nervous:. |
Niet zo zeuren Marco, je bent hier te gast :p |
|
|
| m-kay |
| quote: | Originally posted by HardKiller
Niet zo zeuren Marco, je bent hier te gast :p |
Hoi Hans! :D. |
|
|
| m-kay |
| quote: | Originally posted by Esrem
He m-kay en Tomaz, leuk dat jullie hier ook wat meer gaan posten, maar voorstellen moet in de voorstelthread:p + pics please, weet de rest ook wie jullie zijn tenminste. |
Gedaan mevrouw! :). |
|
|
| @win |
| Die flimpjes van Ei zijn echt lachen! :D Je hoort alleen maar oenke oenke oenke en ziet mensen alleen maar stuiteren. Als je niet beter wist dan lijkt het wel een haartstijlfeest :happy2: |
|
|
| SnuggLe |
Dames en heren,
HIER staan mijn foto's!
| quote: | Originally posted by M_Peror
High_NRG en SnuggLe weer eens wat uitgebreider gesproken te hebben en Engeltje heeft een hoop opgestoken van haar babbel met Anke ;)
|
Oh oh! Moet ik nu blij zijn? :nervous:
| quote: | Originally posted by m-kay
Esrem is vanaf nu mijn nieuwe heldin! Bij ASOT had ik al zoiets van: WOW! Die is enthousiast!! Werd alleen maar erger toen ze alle platen kende, inclusief tekst!
Gsiteren was ze d'r weer, en even enthousiast als bij ASOT. Wat een topwijf, om me zo maar even uit te drukken!
:p. |
En jij bent????
Toevallig gisteren een rood shirt aan of zwart shirt + bril?
| quote: | Originally posted by toettoet
Die was erg goed ja! Geen idee echter... tech-trance --> zeg maar gerust techno ;) |
nou nou, niet overdrijven ;)
| quote: | Originally posted by Passiva
Twee NLTA-leken die klagen? :whip: :whip:
Weg met jullie! :stongue: :stongue: :stongue: ;) |
Pakze Passiva, pak ze! :D
Oh, die zweetplekken van je waren er weer ! :p
Ook leuk btw dat Donna en RV er ook waren, die had ik ook lang niet meer gezien (forgot to mention that in my earlier posts). |
|
|
| m-kay |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Dames en heren,
HIER staan mijn foto's!
En jij bent????
Toevallig gisteren een rood shirt aan of zwart shirt + bril?
|
Nope, had gisteren een lichtblauw shirt aan met donkerblauwe mouwen. En afgl. donderdag tijdens ASOT een groen vest.
Zal straks eens een foto plaatsen als deze online staat. :p. |
|
|
| Tomaz |
| Mooie fotosessie Snuggle! |
|
|
| nz-fan |
Greetings from Den Haag!
It was a great night and a short of course............!!
Thanks to the Organisators :D doing a good job!
Yes , the Asta had stopped the party ealier.... was sad, but we had all fun there!!
Greetings to all
The crazy dancing girl * ggggg *
:) |
|
|
|
|