return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 
[05-11-2004] Trance.nu Winterdance (v3.0) - Asta, Den Haag (pg. 28)
View this Thread in Original format
Robert
zo, ben eindelijk thuis :wtf:

Ik vond het echt een topavond. Ik wou lekker dronken worden en dat is naar mijn mening goed gelukt :)
leuk om wat ta's te ontmoeten, jammer dat ik er niet was voor de groepsfoto.

Nu ga ik eerst ff douchen, ik stink :p
HBtje

nieuw koppeltje ? ;)
SnuggLe
quote:
Originally posted by Esrem
Ik vond t er eigenlijk wel stoer, ze zag er niet uit idd, maar had echt de tijd van dr leven leek t, trok zich nergens wat van aan, stond de hele tijd te dansen:)

En terecht, dat vond ik ook wel hoor. Ze stond d'r wel!
Maar dan nog: op d'r ass kon je een film afdraaien....
M_Peror
quote:
Originally posted by Esrem
Ik vond t er eigenlijk wel stoer, ze zag er niet uit idd, maar had echt de tijd van dr leven leek t, trok zich nergens wat van aan, stond de hele tijd te dansen:)

Idd... iedereen had 't over haar lijkt 't wel (ik ook), maar ze ging wel helemaal uit haar dak en 100% aan het genieten van de muziek... respect!
djcresto
erg leuk feestje gisteren, jammer van de vele files hierdoor mistten we airwave. Topset van de avond voor mij was die van Niklas Harding, jammer allen dat de zaal toen bijna leeg was. Op een bepaald ogenblik stonden er enkel beta's op de dansvloer. Ronski speed, menno, sander en signum waren ook erg vet. Alleen jammer dat ik precision en misja door de schitterende set van niklas heb moeten missen. Op naar Arise, het volgende feest voor de Belgen in NL :D
eieregooie
quote:
Originally posted by M_Peror
Idd... iedereen had 't over haar lijkt 't wel (ik ook), maar ze ging wel helemaal uit haar dak en 100% aan het genieten van de muziek... respect!

Ik geloof dat i kwat gemist heb :conf:
eieregooie
ROFL :D

http://www.tranceaddict.com/forums/...442#post3511442
dj_spare
quote:
Originally posted by djcresto
erg leuk feestje gisteren, jammer van de vele files hierdoor mistten we airwave. Topset van de avond voor mij was die van Niklas Harding, jammer allen dat de zaal toen bijna leeg was. Op een bepaald ogenblik stonden er enkel beta's op de dansvloer. Ronski speed, menno, sander en signum waren ook erg vet. Alleen jammer dat ik precision en misja door de schitterende set van niklas heb moeten missen. Op naar Arise, het volgende feest voor de Belgen in NL :D

moet je volgende keer naar de meeting komen :D
Wokkels
quote:
Originally posted by eieregooie
Ik geloof dat i kwat gemist heb :conf:

Ik ook...

Maar om even terug te komen op het feestje: het was echt top!
Ik had het vreselijk naar mijn zin, de muziek was lekkah, goeie sfeer en het geluid en licht was ook prima. Leuk om de foto's te bekijken. :)
Overigens stond ik niet op de groepsfoto, ik was net ff naar de plee. Maar dat geeft niet, de meesten van jullie kennen me toch (nog) niet, dus veel missen doe je niet ;)

Al met al respect voor de organisatie en het publiek dat het tot een vetteh pagtie maakte! :cool:
nz-fan
quote:
Originally posted by nz-fan
Greetings from Den Haag!

It was a great night and a short of course............!!

Thanks to the Organisators doing a good job!

Yes , the Asta had stopped the party ealier.... was sad, but we had all fun there!!

Greetings to all

The crazy dancing girl * ggggg *

Hey, were you the girl with the WHITE shirt and the black Jeans? You were dancing on the podium, right?? If yes, i think we've seen you

* Hust *

Yes that was me :D

Uiuiuiuiui they killed all Posts from yesterday. Boah :eyes:

Greetings
:)

ahp2002
wil je rustig lam worden in utrecht de dag na het feest, kom je Snuggle weer tegen :p
Freezel
quote:
Originally posted by ahp2002
wil je rustig lam worden in utrecht de dag na het feest, kom je Snuggle weer tegen :p

Of denk je rustig naar de lessen RDB te gaan, kom je ahp2002 tegen :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 
Privacy Statement