|
[05-11-2004] Trance.nu Winterdance (v3.0) - Asta, Den Haag (pg. 25)
|
View this Thread in Original format
| Tomaz |
Loop ik op een gegeven moment een rondje door de Asta, kom ik een kerel tegen die ik van gezicht vaag kende. Hij mij ook, maar we wisten niet waarvan. Zie ik net dat het partyhardy is :D
De wereld is klein! |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Wel stoer dat we onze eigen beveiliging hebben huh? :p |
Of stiekum toch een TA-er die zich niet bekend durft te maken :D |
|
|
| Magic83 |
Jaaaaa, was erg tof feest :) Flinke powertance, aardig wat staan springen :) Ronski Speed was wel mijn held van de avond hoor met Binary Finary en nog wat dikke platen :crazy:
Meeting gemist maarja, was ook met iemand anders. Denk dat ik wel door had wanneer de meeting was want het was rond 2 uur ineens onwijs rustig ;) |
|
|
| m-kay |
| quote: | Originally posted by Tomaz
Hey das Marco :D
Van het fantastische trance topic op Fok!
|
Hoi Tom!
Zo! Daar ben ik weer. Even wat activatieprobleempjes na het veranderen van m'n email adres.
Maar inderdaad, ik ben Marco, 20 jaar, kom uit Delft en kom inderdaad van Fok. Ben hier al een tijdje geregistreerd, maar post hier eigenlijk nooit. :o.
Moet ik maar eens verandering in gaan brengen. |
|
|
| Tomaz |
| quote: | Originally posted by m-kay
Ben hier al een tijdje geregistreerd, maar post hier eigenlijk nooit. :o.
Moet ik maar eens verandering in gaan brengen. |
Inderdaad, dat idee had ik ook! Al met al is 't best gezellig hier!
Alleen die smilies hier...  |
|
|
| m-kay |
| quote: | Originally posted by Tomaz
Inderdaad, dat idee had ik ook! Al met al is 't best gezellig hier!
Alleen die smilies hier... |
Ik vind sowieso de layout lelijk. :nervous:. |
|
|
| Passiva |
Twee NLTA-leken die klagen? :whip: :whip:
Weg met jullie! :stongue: :stongue: :stongue: ;) |
|
|
| m-kay |
| quote: | Originally posted by Passiva
Twee NLTA-leken die klagen? :whip: :whip:
Weg met jullie! :stongue: :stongue: :stongue: |
*ban* :D. |
|
|
| Tomaz |
| quote: | Originally posted by m-kay
Ik vind sowieso de layout lelijk. :nervous:. | Ik ook... :sadgreen: |
|
|
| Tomaz |
| quote: | Originally posted by m-kay
*ban* :D. |
Permban dat is! |
|
|
| Esrem |
| He m-kay en Tomaz, leuk dat jullie hier ook wat meer gaan posten, maar voorstellen moet in de voorstelthread:p + pics please, weet de rest ook wie jullie zijn tenminste. |
|
|
| Tomaz |
Ok mevrouw ;)
Zal zo 's een stukje typen in het voorstel topic! |
|
|
|
|