|
14/8 - TomorrowLand - De Schorre, Boom (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| Ik vertrek de 13de op vakantie :( |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
hmm, kga men 2de zit rooster toch es bezien
man man wa een namen
wa een feestje ga da wel nie worden!
james holden, dr kucho, starsky & tonic enzuw ... flippe gewoon
en precies zowa alle versuz residents :p : bart maes, tom leclerq en dave lambert
ook nie slecht :D |
|
|
| Xilver |
| Ik ga hier wel redelijk hard op aanwezig zijn, denk ik zo... |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Xilver
Ik ga hier wel redelijk hard op aanwezig zijn, denk ik zo... |
tzal wel zijn :D |
|
|
| Synthesia |
| Ik zal er ook voor 99% bij zijn :D Super line-up |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Synthesia
Ik zal er ook voor 99% bij zijn :D Super line-up |
Voor 99%, hoe doede da... |
|
|
| Synthesia |
| Alle ik bedoel dat ik bijna zeker zal gaan tenzij er iets tussen komt maar die kans is maar 1% :p |
|
|
| E-motion_error |
Ik heb tickets al...Sasha, James holden, Armin, Ferry, Erol Alkan, Sven Väth, Joris Voorn, enz...
Er gaan hartverscheurende keuzes gemaakt moeten worden
Hopen op goed weer ook, zonneke, 25 graden en een zacht briesje zou ideaal zijn |
|
|
| Kaidreas |
oooooomg chillen op de beach tijdens een prinz set. teh k3wl
die line-up ziet er dus echt super geweldig uit! :eek: |
|
|
| Pheatus |
9/10 zeker aanwezig! zo'n line-up :eyes:
West-Vlaanderen,verenigt u... misschien gezellig samen richting Boom trekken? |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Pheatus
9/10 zeker aanwezig! zo'n line-up :eyes:
West-Vlaanderen,verenigt u... misschien gezellig samen richting Boom trekken? |
Mijn vraag is eerder: hoe 's nachts thuis geraken?
Of spreekt gij over rijden met den auto misschien? |
|
|
| Pheatus |
| quote: | Originally posted by BZRK
Mijn vraag is eerder: hoe 's nachts thuis geraken?
Of spreekt gij over rijden met den auto misschien? |
Jup, voiture ;) |
|
|
|
|