|
14/8 - TomorrowLand - De Schorre, Boom (pg. 45)
|
View this Thread in Original format
| Pheatus |
| quote: | Originally posted by Spliph
anyone record any sets? ;) |
curious too :toothless
although I think ID&T will ask money for the sets again! :whip:
they want money for everything! And they are already rich like hell :p :rolleyes: |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by pooley
wa een tegenstrijdige comments
prachtig geluid ? dan weer niet
schoon vuurwerk, dan weer belachelijk klein :)
lache wel |
heh dat komt omdat het geluid dan weer te hard stond, dan weer te zacht, en slechts enkele keren in orde was.
Het vuurwerk was best knap vond ik, maar veeeel te kort (nog niet eens 5 min). |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Pheatus
they want money for everything! And they are already rich like hell :p :rolleyes: |
Als ze echt zo rijk zijn mogen ze eens met de royalties afkomen die TOR en ik nog van hen moeten :whip: |
|
|
| E-motion_error |
Het geluid was voor een buitenfestival schitterend, en moest niet onderdoen voor bvb Mystery Land
Het vuurwerk was prachtig, en ik ga praktisch elk jaar naar het vuurwerkfestival in Knokke-Heist dus ik weet wel wat mooi vuurwerk is en wat niet(niet dat het daarmee te vergelijken was maar dat kan en mag je ook niet). Ik stond wel aan de bushalte toen misschien dat het van daar beter te zien was. |
|
|
| speentje |
^ ga niet echt met je akkoord dat het geluid ok was
op bepaalde plaatsen was het idd goed, maar op andere (mainstage, black hole tent was het geluid vaak ondermaats)
vuurwerk was goed zichtbaar vanop dat dijkje dat naar de trappen leidde, het was wel héel kort en krachtig :D |
|
|
| Kelly* |
Mijn tomorrowland:
Ik heb zowa overal ff geweest...
veel dj's gezien (Armin, Ferry, Cor, beetje van die harde brol, Monika Kruz, Sven Vath, ....), veel modder aan men schoenen, zeer aan men ogen (Versuz tent tijdens Armin :confused: beetje te felle lichtjes en ikke stond te dicht peinsek), paar BeTA'kes tegen gekomen (Jawel Dries, volgende keer herken ik u :clown: )
Kheb mij geamuseerd dus
ik vond het een geslaagd feestje
:D |
|
|
| Nyah |
Zo, ik zal hier ook es fkes een korte review geven.
Over t algemeen vond ik de geluidkwaliteit ook slecht.. tijdens sasha stond t echt véél te hard imo, had pijn aan men oren ervan.
Qua organisatie zat het nog ni helemaal snor. Modderpaden, geen verlichting tussen de tenten (redelijk ambetant, want toen t donker was kon ge ni echt zien waar ge in trapte). Spijtig van de regen wel, maar ja daar kan niemand iets aan doen he.
Fred Baker heeft me aangenaam verrast. M.I.K.E. vond ik ook heel goe. Sasha viel mee, ik vond hem in Café D'Anvers (2 jaar geleden) toch beter. Het viel me ook op dat bij Q-Dance een enorm goede sfeer hing. Helaas stond die muziek me ni zo aan. Maar ik vond het wel nice om te zien om al die mensen zo te zien gaan op die muziek. :toocool:
Al bij al, ni gebuisd, maar vind wel dat er ietske meer organisatie mag zijn voor de volgende keer. :) (En AiB vorig jaar vond ik beter :p) |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Nyah
(En AiB vorig jaar vond ik beter :p) |
Hear ya sister
heb nog eens de Yoji set vanop Sensation Black opgezet, kwestie van notalgische gevoelens nog eens op te wekken naar Tomorrowland toe |
|
|
| djcresto |
Opvallend weinig nederlanders wel. Nu wel niet te verwonderen gezien de concurrentie in eigen land.
Altijd wel grappig dat ge die paar Hollanders er er zo kunt uithalen. In vergelijking met hen zijn wij rustig, onopvallend en jong. |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by djcresto
Opvallend weinig nederlanders wel. Nu wel niet te verwonderen gezien de concurrentie in eigen land.
Altijd wel grappig dat ge die paar Hollanders er er zo kunt uithalen. In vergelijking met hen zijn wij rustig, onopvallend en jong. |
Uhu zekers als ge kijkt naar hoe volk reageert op muziek op de events daar. Heb gisteren beelden gezien van Rock Am Ring in Duitsland, die mannen laten zich ook gewoon gaan, paar duizen mensen die op het zelfde rytme met hun handen in de lucht klappen, headbangen, springen enzo :crazy:
Wij Belgskes moeten ons toch is dringend en mass leren amuseren, geeft zo'n kick om een massa mensen uit hun dak te zien gaan, dat was iets dat ik regelmatig mistte op Tomorrowland. |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Wij Belgskes moeten ons toch is dringend en mass leren amuseren, geeft zo'n kick om een massa mensen uit hun dak te zien gaan, dat was iets dat ik regelmatig mistte op Tomorrowland. |
dikke +1 |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Wij Belgskes moeten ons toch is dringend en mass leren amuseren, geeft zo'n kick om een massa mensen uit hun dak te zien gaan, dat was iets dat ik regelmatig mistte op Tomorrowland. |
Belgen staan gekend als vooral een kijkend volk. Das niet alleen bij muziekevents ook. Juist hetzelfde heb je voor bij sportevenementen. |
|
|
|
|