|
14/8 - TomorrowLand - De Schorre, Boom (pg. 30)
|
View this Thread in Original format
| MikeVee |
Komt wel weer zeer amateuristisch over om de time-table vrij te geven en al 2 keer te veranderen :rolleyes:
Komt me beter uit, kan ik MIKE live zien en Promo. MIKE als dj toch pas 2 weken geleden in oostende gehoord tijdens een langere set. :) |
|
|
| Hydra |
- Rafic
- Nyah + Xilver
- Cresto
- BZRK
- Bunz
- Bomar
- Kelly
- E-motion_error
- DJ Sid
- Magistrate
- Michael
- Aurélie
- FredNova
- Joker
- Pooley
- Yimanya
- Push2005
- Cyberia
- Gladius
- Buoyant + Lizzy
- lost_in_trance
- Kaatje + Friend
- Tutti
- Synthesia
- Hydra
Pheatus heeft mij een SMS gestuurd waarin staat dat hij niet zal gaan. Dus kheb hem uit het lijstje gehaald. |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Komt me beter uit, kan ik MIKE live zien en Promo. MIKE als dj toch pas 2 weken geleden in oostende gehoord tijdens een langere set. :) |
aaah volgens mij hebben die bij id-t mijn post gelezen :p |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Ja, maar op de time-table van deze middag stond dat hij een dj set gaf van 19.30 tot 21.45. Toch een groot verschil met wat er nu staat. |
Idd, en op de timetable van deze middag eindigde hij met een live set en nu eindigt hij met een gewone. Het had volgens mij een groter einde geweest als hij eindigde met een liveset en al zijn classix:crazy: |
|
|
| The_G0dfather |
| ARMIN it is :D |
|
|
| Dark Apostle |
| ik zou - kijkend naar de weersverwachtingen - niet verschieten als er nog eens het een en het ander veranderd. |
|
|
| Solar1 |
- Rafic
- Nyah + Xilver
- Cresto
- BZRK
- Bunz
- Bomar
- Kelly
- E-motion_error
- DJ Sid
- Magistrate
- Michael
- Aurélie
- FredNova
- Joker
- Pooley
- Yimanya
- Push2005
- Cyberia
- Gladius
- Buoyant + Lizzy
- lost_in_trance
- Kaatje + Friend
- Tutti
- Synthesia
- Hydra
- Solar + gevolg... |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Hydra
Pheatus heeft mij een SMS gestuurd waarin staat dat hij niet zal gaan. Dus kheb hem uit het lijstje gehaald. |
yep, en ik ging normaal met hem mee zijn, dus ik ga ook moeten passen.
tenzij iemand anders hier met de wagen langs Brugge passeert :)
ik kan het me iig niet veroorloven met het openbaar vervoer te gaan, want de dag erop moet ik werken. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by TOR
yep, en ik ging normaal met hem mee zijn, dus ik ga ook moeten passen.
tenzij iemand anders hier met de wagen langs Brugge passeert :)
ik kan het me iig niet veroorloven met het openbaar vervoer te gaan, want de dag erop moet ik werken. |
Heel misschien kunt ge met mij mee. Wij hebben een auto voor 5 pers. en voorlopig zijn we al met 4, maar mijn broer heeft nog 2 vrienden die twijfelen en misschien gaat één van hen mee. Ik woon ook in Brugge en als er niemand meegaat zouden we je eventueel kunnen oppikken als je dat wil... maar zoals ik zei, hoop er niet teveel op. |
|
|
| FUSyke |
Voor de mensen die afterparties zoeken, dit heb ik op D4M gevonden:
In Eskape, op minder dan 1km van het domein, is een afterparty met Cor Fijneman.. En in Café Banus (vraag mij niet wtf dat is, heb het ook maar doorgekregen via mail van ID&T ) is een afterparty met Sven Van Hees... |
|
|
| Synthesia |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Idd, en op de timetable van deze middag eindigde hij met een live set en nu eindigt hij met een gewone. Het had volgens mij een groter einde geweest als hij eindigde met een liveset en al zijn classix:crazy: |
Zou ik ook een fantastisch einde hebben gevonden, maar toch, M.I.K.E. zal nog altijd 2 uur spelen en daar kijk ik zeer naar uit :)
En om FUSyke aan te vullen ivm afterparties, die zelfde avond is ook nog Trance ClassiX @ Illusion dat op ~20km van De Schorre ligt. Gaan er mensen hier daar ook naar toe? |
|
|
| Joker666 |
13u30 Ronald Van Gelderen (ID&T)
14u00 Fred Baker (Blackhole)
15u00 Eddie Halliwell (Blackhole)
15u30 Ferry Corsten (ID&T)
16u00 Yoji Biohemanika (Q Dance)
17u00 Ferry Corsten (ID&T)
18u00 Mojado live (Blackhole)
19u00 Jon O'Bir (Blackhole)
20u30 M.I.K.E. live (ID&T)
21u00 Sven Väth (Cocoon)
22u00 Sasha (ID&T)
23u00 Armin Van Buuren (Versuz)
00u00 M.I.K.E. (ID&T)
01u00 Gigantic Outdoor Fireworks
... en daar zo weinig mogelijk van proberen af te wijken!!! |
|
|
|
|