|
14/8 - TomorrowLand - De Schorre, Boom (pg. 25)
|
View this Thread in Original format
| lost_in_trance |
Ik heb 2 kaartjes gewonnen
in mijn brievenbus vanmorgen
:cool: :cool: :cool: :cool:
dus kom ik tenslotte |
|
|
| BZRK |
| Ik ken verre van alle namen op de affiche. Is er hoegenaamd iemand die neigt naar Progressive Trance? |
|
|
| DJ Sid |
| er zijn tog nog tickets want kga ze morgen bestellen :nervous: |
|
|
| Real |
Ik was nog van plan om te gaan, maar door m'n klierkoorts is de kans dat ik naar Tomorrowland ga officieel 0%. :(
Hier ga ik later nog erg veel spijt van hebben denk ik. :( |
|
|
| FUSyke |
Timetable
Café d'Anvers
13.00 - 15.00 > Smos & Baby Bee
15.00 - 16.15 > Filliz
16.15 - 17.30 > Tweety
17.30 - 18.45 > Bartholomeo
18.45 - 20.30 > Sven Van Hees
20.30 - 21.45 > Isabel
21.45 - 23.45 > Caldwell
23.45 - 01.00 > Prinz
Kozzmozz
13.00 - 15.00 > Cyrix
15.00 - 17.00 > Kozz
17.00 - 19.00 > Andre Galuzzi
19.00 - 20.00 > Secret Cinema " Live "
20.00 - 22.00 > T-Quest
22.00 - 00.00 > Monika Kruse
00.00 - 01.00 > Advent " Live " |
|
|
| DJ Sid |
Jonas (Estuera) moet de Blackhole tent openen met een set van 1h30 heeft hij mij gezegd :)
ik ben daar dan te vinden ;) :D |
|
|
| lost_in_trance |
| Heeft iemand de volle draaiuren voor de blackhole tent ontvangen? |
|
|
| Gladius |
| of de volledige timetable ineens? (heb problemen met flash om de site te openen...) |
|
|
| IgnazZio |
Ik denk dat Sasha nogal een vreemd oriëntatievermogen heeft :D
| quote: | Interview met Sasha
DJ Sasha draait aankomende zondag op ID&T’s Tomorrowland. Voor de progressive liefhebber is deze man heilig. Genoeg reden dus om Sasha eens op te bellen. We vroegen hoe het met de voormalig #1 DJ ter wereld is, en wat we dit weekend van hem kunnen verwachten.
Druk?
Sasha: " Ja, ik zit volop in een wereldtour (‘The Fundacion World Tour’) waarbij ik zal draaien van Ibiza tot Chicago, van Detroit tot Malta en weet ik allemaal waar. Het is krankzinnig. Ik kom net uit Istanbul en heb een ongelooflijk druk schema. Maar ik heb erg veel zin om mijn nieuwe album te promoten. "
Aanstaande zondag draai je in de Tomorrowland. Wat kunnen de mensen van je verwachten?
Sasha: " Ik zal producties van het album voorbij laten komen en voor de rest natuurlijk veel nieuwe muziek. Het is alweer een tijdje geleden dat ik in Amsterdam heb gedraaid, dus ik kijk ernaar uit. "
Jaren geleden streden jij en John Digweed om de eerste plaats bij de jaarlijkse verkiezingen van DJ Magazine. Tegenwoordig voert de Nederlandse (trance) dj Tiesto deze lijst aan. Heb je hier een verklaring voor?
Sasha: " Ach, het is toch geen gevecht? Zowel Paul van Dyk als Tiësto zijn prima dj’s, die een groot publiek aanspreken. Ik ben zelf geen voetbalstadium dj, heb het liefst zo’n 2 á 3000 man voor mijn neus. Verder is het erg logisch dat een trance dj nummer één in het blad staat. Het is misschien niet het meest ‘fashionable’ genre wat er is, maar het spreekt wel erg veel mensen aan. De jaarlijkse verkiezing is een leuke gimmick, maar verder interesseert het me niet zoveel. "
De afgelopen jaren moet je wel zo’n beetje elke club ter wereld gezien hebben. Gaat dat dj-en nu nooit eens vervelen?
Sasha: " Welnee! Muziek blijft zich ontwikkelen en er komen altijd nieuwe technologische ontwikkelingen. Zo blijft het draaien spannend. Denk maar eens aan final Scratch en apparatuur waarmee je producties live kunt remixen. Dit zal ik trouwens gaan doen op Tomorrowland. DJ’s die denken genoeg te hebben aan twee decks en een mengpaneel zijn niet voorbereid op de toekomst. Vanuit technologie zal weer talent opstaan. "
Leef je wel gezond?
Sasha: " Ach, wanneer ik drie keer in een weekend draai zorg ik ervoor dat ik daarna de tijd heb om bij te slapen. Yin Yang, ofzo. "
Afspraak nu zondag op de ID&T Mainstage voor de exclusieve deejayset van Sasha. |
|
|
|
| Kaidreas |
^hij is vorig weekend nog 2 keer in amsterdam geweest :o
EDIT:
Café D'Anvers:
13.00 - 15.00 > Smos & Baby Bee
15.00 - 16.15 > Filliz
16.15 - 17.30 > Tweety
17.30 - 18.45 > Bartholomeo
18.45 - 20.30 > Sven Van Hees
20.30 - 21.45 > Isabel
21.45 - 23.45 > Caldwell
23.45 - 01.00 > Prinz
Kozzmozz
13.00 - 15.00 > Cyrix
15.00 - 17.00 > Kozz
17.00 - 19.00 > Andre Galuzzi
19.00 - 20.00 > Secret Cinema " Live "
20.00 - 22.00 > T-Quest
22.00 - 00.00 > Monika Kruse
00.00 - 01.00 > Advent " Live "
Versuz:
13.00 - 15.00 Tom Leclerq
15.00 - 17.00 B
17.00 - 19.00 Dr Kucho
19.00 - 21.00 Bart Maes
21.00 - 23.00 Dave Lambert
23.00 - 01.00 Armin van Buuren |
|
|
| johndeM |
13:00 Estuera
14:00 Fred Baker
15:00 Eddie Halliwell
16:30 Dj Ton T.B.
18:00 Mojado (live)
19:00 John O'Bir
20:30 Cor Fijneman
22:30 Dj Montana
00:00 Dimitri Andreas
-onder voorbehoud- |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by johndeM
13:00 Estuera
14:00 Fred Baker
15:00 Eddie Halliwell
16:30 Dj Ton T.B.
18:00 Mojado (live)
19:00 John O'Bir
20:30 Cor Fijneman
22:30 Dj Montana
00:00 Dimitri Andreas
-onder voorbehoud- |
vind ik wel prima zo eigenlijk. goed dat Jonas als eerste gaat, dan zal hij wss niet zo hard draaien (zoals op Intuition).
Tis trouwens Jon en niet John ('o Bir) =). Daar kijk ik het meest van al naar uit eigenlijk! |
|
|
|
|