|
14/8 - TomorrowLand - De Schorre, Boom (pg. 32)
|
View this Thread in Original format
| Kaidreas |
about die afterparties. ik zie dat nog wel zitten eigenlijk.. en tom dacht ik ook. maar ik weet niet goed wat hij eigenlijk wilt??? :conf:
dus het kan wat vanalles worden.. ook zelfs die tranceclassix in illusion.
en about ronald van gelderen zen set... ik vond hem maar boring en hard op dancevalley (en zielig zelf.... die trekt trouwens vreed hard op rick de leeuw van "de laatste show") |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Buoyant
Hij is vrij energiek zowel in zijn platenkeuze als hijzelf. |
ge kunt eigenlijk wel excact hetzelfde zeggen van Ronald Van Gelderen. Geeft ook alles achter de draaitafels en draait vrij stevig. |
|
|
| Dark Apostle |
Ben verbaast hoeveel volk er niet naar onze Promo gaat kijken :p
Valerie (mij vriendin) ging miss meekomen, maar nu ze de maandag moederkesdag thuis gaat vieren zie ik dat spijtig genoeg ni gebeuren :(
stomme moederkesdag :p |
|
|
| Kaidreas |
^das jammer ;) ;) ;) ik had men courgette al bij de hand
anyways... pics or stfu |
|
|
| Gladius |
| kga ook moederdag vieren, maar das toch pas nen dag later? in Boom duurt het maar tot 1uur eh |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Real
IK WIL OOK GAAN !!
:( :( |
lol ik nie |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Ben verbaast hoeveel volk er niet naar onze Promo gaat kijken :p
|
Mja, had wel graag geweest. Maar de afsluiter op de mainstage wil ik toch nie missen. Had em nu es nie laatst gestaan hé :( |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Zehra
lol ik nie |
WAT?
pfff ze voelt zich weer te goed :mad: |
|
|
| CygnusX |
- Rafic
- Nyah + Xilver
- Cresto
- BZRK
- Bunz
- Bomar
- Kelly
- E-motion_error
- DJ Sid
- Magistrate
- Michael
- Aurélie
- FredNova
- Joker
- Pooley
- Yimanya
- Push2005
- Cyberia
- Gladius
- Buoyant + Lizzy
- lost_in_trance
- Kaatje + Friend
- Tutti
- Synthesia
- Hydra
- Solar + gevolg...
- Giesber
- xcape
- CygnusX |
|
|
| djcresto |
| meeting anyone? waar en wanneer? |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
WAT?
pfff ze voelt zich weer te goed :mad: |
altijd eh |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by djcresto
meeting anyone? waar en wanneer? |
tuurlijk he :D
maar waar en wanneer... dunno :)
vraagje: doet er iemand zen beta t shirt aan? |
|
|
|
|