|
14/8 - TomorrowLand - De Schorre, Boom (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| Buoyant |
oke merci,
dan ga ik andere DJ's ontdekken. |
|
|
| Kaatje |
- Rafic
- Nyah + Xilver
- Cresto
- Emma + hollandse gang
- BZRK
- Bunz
- Pheatus
- Bomar
- Kelly
- E-motion_error
- DJ Sid
- Magistrate
- Michael
- Aurélie
- FredNova
- Joker
- Pooley
- Yimanya
- Push2005
- Cyberia
- Gladius
- Buoyant + Lizzy
- lost_in_trance
- Kaatje + Friend |
|
|
| Phortastic |
krijg hier net ne mail over tomorrowland met final line-up...
LINE UP
Ferry Corsten - Sasha - Sven Väth - Armin van Buuren - Yoji Biomehanika
Felix Da HouseCat - Monika Kruse - M.I.K.E. - Ghost - Luna - Ronald Van Gelderen
Erol Alkan - Promo - Secret Cinema (Live) - The Advent (live) - Dr Kucho - Chuckie
Yves De Ruyter - Technoboy - Andy Caldwell - Sven van Hees - Jon O' Bir - Cor Fijneman Bart Maes - Eddie Halliwel - Ada (live) - Marco Bailey - Pascal Feos - Dave Lambert
Kozz - T Quest - Justice - Starski & Tonic - Andre Galuzzi - Fredo & Thang - Tom Leclerq
Maxim - TLP - B - Mystique - Jah & Davidou - Prophet - Prinz - Smos & Baby Bee - Isabel Bartholomeo - Tweety - Coone vs. Dark e - Pavo - Filliz - DarkRaver - Fred Baker
Mojado - Mark Norman - DJ Ton TB - Cyrix - Estuera - Richard Bartz (live)
Toni Rios - Greg C
Waar is de eerder aangekondigde James Holden :conf:
Staat ook niet op de final site (heb alle tenten afgegaan). Ik hoop dat dit een vergissing is :nervous:
EDIT: zie net die post van Frednova :rolleyes:
leuke up van ID&T :o |
|
|
| E-motion_error |
| Greg C is er in de plaats bijgezet ;) :( |
|
|
| Kaidreas |
| james holden >(maal5) greg c |
|
|
| IgnazZio |
Weet er soms iemand van hoelaat tot hoelaat dit event duurt?
Btw: De tickets sucken, zo klein :eek: |
|
|
| MikeVee |
| 13.00 => 01.00 volgens de site. |
|
|
| 1Million$shot |
Mijn ticketje is ook gekocht sé, I'll be there 2 :)
Wie wil ik zeker zien ?
Dr kucho, dave lambert,(draait altijd lekker imo), sasha, MIKE, en voor de rest zal ik wel ter plekke zien waar het schoon volk zit :D
wie wil ik zeker ni zien
Ghost, heel de q-dance tent |
|
|
| Tutti |
- Rafic
- Nyah + Xilver
- Cresto
- Emma + hollandse gang
- BZRK
- Bunz
- Pheatus
- Bomar
- Kelly
- E-motion_error
- DJ Sid
- Magistrate
- Michael
- Aurélie
- FredNova
- Joker
- Pooley
- Yimanya
- Push2005
- Cyberia
- Gladius
- Buoyant + Lizzy
- lost_in_trance
- Kaatje + Friend
- Tutti |
|
|
| Pheatus |
- Rafic
- Nyah + Xilver
- Cresto
- Emma + hollandse gang
- BZRK
- Bunz
- Pheatus (onder voorbehoud :( herexamens beginnen de 18de :whip: )
- Bomar
- Kelly
- E-motion_error
- DJ Sid
- Magistrate
- Michael
- Aurélie
- FredNova
- Joker
- Pooley
- Yimanya
- Push2005
- Cyberia
- Gladius
- Buoyant + Lizzy
- lost_in_trance
- Kaatje + Friend
- Tutti |
|
|
| Gladius |
begint dan nu al maar te blokken da ge tegen dan wel kunt! :whip:
=) |
|
|
|
|