|
14/8 - TomorrowLand - De Schorre, Boom (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| Yimanya |
- Rafic
- Nyah + Xilver
- Cresto
- Emma + hollandse gang
- BZRK
- Bunz
- Pheatus
- Bomar
- Kelly
- E-motion_error
- DJ Sid
- Magistrate
- Michael
- Aurélie
- FredNova
- Joker
- Pooley
- Yimanya
:tongue3 |
|
|
| Jasperovitsj |
| Zeker een groepsfoto trekken hé joskes :) |
|
|
| Dark Apostle |
Amai er gaat precies veel nieuw volk zijn...
Vleeeskeuring!!!! |
|
|
| Push2005 |
- Rafic
- Nyah + Xilver
- Cresto
- Emma + hollandse gang
- BZRK
- Bunz
- Pheatus
- Bomar
- Kelly
- E-motion_error
- DJ Sid
- Magistrate
- Michael
- Aurélie
- FredNova
- Joker
- Pooley
- Yimanya
- Push2005 |
|
|
| Nyah |
| gister kaartjes gaan kopen in de Fnac :) |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Nyah
gister kaartjes gaan kopen in de Fnac :) |
Kzal ze morgen ook is gaan halen se |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Kzal ze morgen ook is gaan halen se |
kosten 42euro btw :) |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Nyah
kosten 42euro btw :) |
godverdekke, ze steken weer rap 2 euro in hunne zak :p
btw, merci Nyah.....en miss ga ik voor die VIP tickets van 302 Euro :haha: (ge moet toch al goed zot zijn om dat te willen betallen) |
|
|
| cyberia |
- Rafic
- Nyah + Xilver
- Cresto
- Emma + hollandse gang
- BZRK
- Bunz
- Pheatus
- Bomar
- Kelly
- E-motion_error
- DJ Sid
- Magistrate
- Michael
- Aurélie
- FredNova
- Joker
- Pooley
- Yimanya
- Push2005
- Cyberia |
|
|
| Nyah |
| lijstje groeit al aardig, dat wordt een heuse beta meeting :toocool: |
|
|
| Gladius |
- Rafic
- Nyah + Xilver
- Cresto
- Emma + hollandse gang
- BZRK
- Bunz
- Pheatus
- Bomar
- Kelly
- E-motion_error
- DJ Sid
- Magistrate
- Michael
- Aurélie
- FredNova
- Joker
- Pooley
- Yimanya
- Push2005
- Cyberia
- Gladius |
|
|
| Phortastic |
| ik ga ook normaal, nog ni heel zeker though. |
|
|
|
|