|
14/8 - TomorrowLand - De Schorre, Boom (pg. 31)
|
View this Thread in Original format
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Joker666
13u30 Ronald Van Gelderen (ID&T)
14u00 Fred Baker (Blackhole)
15u00 Eddie Halliwell (Blackhole)
15u30 Ferry Corsten (ID&T)
16u00 Yoji Biohemanika (Q Dance)
17u00 Ferry Corsten (ID&T)
18u00 Mojado live (Blackhole)
19u00 Jon O'Bir (Blackhole)
20u30 M.I.K.E. live (ID&T)
21u00 Sven Väth (Cocoon)
22u00 Sasha (ID&T)
23u00 Armin Van Buuren (Versuz)
00u00 M.I.K.E. (ID&T)
01u00 Gigantic Outdoor Fireworks
... en daar zo weinig mogelijk van proberen af te wijken!!! |
Gij ebt precies dezelfde smaak als ik :D . Ik heb mijn vorige timetable moeten aanpassen doordat mike verschoven is:
13.00-13.30: Estuera ( Black Hole )
13.30-14.00: Ronald Van Gelderen ( ID&T Mainstage )
14.00-15.00: Fred Baker ( Black Hole )
15.00-15.30: Eddie Halliwel ( Black Hole )
15.30-16.30: Ferry Corsten ( ID&T Mainstage )
16.30-17.15: Yoji Biomehanika ( Q-Dance )
17.15-18.00: Ton T.B. ( Black Hole ) / Yves De Ruyter ( Q-Dance )
18.00-19.00: Mojado Live ( Black Hole )
19.00-20.00: John ‘O Bir ( Black Hole )
20.00-21.00: M.I.K.E Live ( ID&T Mainstage )
21.00-22.00: Luna ( Q-Dance ) / Cor Fijneman ( Black Hole ) / Sven Väth ( Cocoon )
22.00-23.00: Sasha ( ID&T Mainstage ) / Montana ( Black Hole )
23.00-00.00: Armin Van Buuren ( Versuz )
00.00-01.00: M.I.K.E ( ID&T Mainstage ) |
|
|
| Joker666 |
| quote: | Originally posted by Push2005
Gij ebt precies dezelfde smaak als ik :D . Ik heb mijn vorige timetable moeten aanpassen doordat mike verschoven is:
13.00-13.30: Estuera ( Black Hole )
13.30-14.00: Ronald Van Gelderen ( ID&T Mainstage )
14.00-15.00: Fred Baker ( Black Hole )
15.00-15.30: Eddie Halliwel ( Black Hole )
15.30-16.30: Ferry Corsten ( ID&T Mainstage )
16.30-17.15: Yoji Biomehanika ( Q-Dance )
17.15-18.00: Ton T.B. ( Black Hole ) / Yves De Ruyter ( Q-Dance )
18.00-19.00: Mojado Live ( Black Hole )
19.00-20.00: John ‘O Bir ( Black Hole )
20.00-21.00: M.I.K.E Live ( ID&T Mainstage )
21.00-22.00: Luna ( Q-Dance ) / Cor Fijneman ( Black Hole ) / Sven Väth ( Cocoon )
22.00-23.00: Sasha ( ID&T Mainstage ) / Montana ( Black Hole )
23.00-00.00: Armin Van Buuren ( Versuz )
00.00-01.00: M.I.K.E ( ID&T Mainstage ) |
Hmmm idd als ik da zo zie ga ik u daar wel dikwijls tegen komen ;) |
|
|
| cyberia |
pff 't zou eigenlijk veel simpeler zijn moesten er mindernamen tss staan :toothless
13u - estuera
14u - fred baker
15u - oftewel stukske ronald van gelderen oftewel eddie halliwell
15u30 - ferry corsten
16u - missch stukske Yoji meepikken
17u - ewa rondlopen
18u - mojado live
19u - jon o'bir
nu is da klote daze da veranderd hebben:(
20u - MIKE live tenzij jon o'bir te lekker bezig is
20u30 - MIKE live
21u - T-quest of luna of ne keer zien wa introducing sasha is
22u - monika kruse of sasha
23u - armin
24u - MIKE
afsluiten op de mainstage lijkt mij wel het leukste |
|
|
| lost_in_trance |
13:00 - 14:00 Estuera (Black Hole)
14:00 - 15:00 Fred Baker (Black Hole)
15:00 - 15:28 Eddie Halliwell (Black Hole)
15:30 - 17:45 Ferry Corsten (Mainstage) / Yves Deruyter (Q-Dance) / Ferry Corsten (Mainstage)
17:45 - 18:28 Ghost (Mainstage)
18:30 - 19:00 Mojado live (Black Hole)
19:00 - 19:58 Jon O'Bir (Black Hole)
20:00 - 21:00 M.I.K.E. live (Mainstage)
21:00 - 22:28 Sasha (Mainstage) / Sven Vath (Cocoon) / Monika Kruse (Kozzmozz) / Sasha (Mainstage)
22:30 - 22:58 Dj Montana (Black Hole)
23:00 - 23:58 Armin Van Buuren (Versuz)
00:00 - 00:28 Dimitri Andreas (Black Hole)
00:30 - 01:00 M.I.K.E. (Mainstage)
01:00 - 01:10 Gigantic Outdoor Fireworks (Mainstage) |
|
|
| Real |
IK WIL OOK GAAN !!
:( :( |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Voor de mensen die afterparties zoeken, dit heb ik op D4M gevonden:
In Eskape, op minder dan 1km van het domein, is een afterparty met Cor Fijneman.. En in Café Banus (vraag mij niet wtf dat is, heb het ook maar doorgekregen via mail van ID&T ) is een afterparty met Sven Van Hees... |
Datum: 2005-08-14
Lokatie: Cafe Banus Aartselaar
DJ's: SVEN VAN HEES
Dj Sen (NL)
Dj Kenny Wazowski
Prijs: tba (--> vieuw site)
Andere info: Unofficial afterparty of Tommorowland (De Schorre, Boom), two hours of Sven Van Hees.
2e afterparty
Lokatie: Club Escape - 1 km van het terrein
DJ: Cor Fijneman
3e afterparty
Lokatie: Café d'Anvers
Dj's: Andy Caldwell, Timaxx, Isabel
Doors: 23h.
Prijs: Free. |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by cyberia
pff 't zou eigenlijk veel simpeler zijn moesten er mindernamen tss staan :toothless
15u - oftewel stukske ronald van gelderen oftewel eddie halliwell
|
dan zou ik kiezen voor eddie halliwell, heb zowel op trance energie als vorige week op dance valley bezig gezien + gehoord en hij is echt wel de moeite waard om een kijkje te gaan nemen. Hij is vrij energiek zowel in zijn platenkeuze als hijzelf. |
|
|
| muffins |
IK OOK
Ow, ik ga al, sorry Real:p |
|
|
| Gladius |
maar die tracklisten van 'van gelderen' zien der meestal wel vrij goed uit. Heeft iemand die beziggezien/gehoord op TE?
die draait in z'n meeste sets nog steeds I need to be loved! :crazy: |
|
|
| Bunz |
| quote: | Originally posted by Real
IK WIL OOK GAAN !!
:( :( |
ik ook jongen, ik ook :(
ik ga misschien naar Tiesto op Marktrock, kwestie van toch iets schijven gehoord te hebben die dag. |
|
|
| lost_in_trance |
| mijn vriendinje komt niet. Dus heb ik een kaartje te verkopen. 30 euro in plaats van 40. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Real
IK WIL OOK GAAN !!
:( :( |
You're not alone |
|
|
|
|