|
14/8 - TomorrowLand - De Schorre, Boom (pg. 28)
|
View this Thread in Original format
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Die zijn gesloten. :( |
oops, missed that :eek: |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by djcresto
afsluiten op mainstage uiteraard. Vuurwerk en many lasers. En Mike zal dan wel met zijn klassiekers (lees strange world, universal nation) uitpakken. Hij kan het hem op zo'n moment niet permiteren van voor een stilstaand publiek te staan dus hij zal die classix wel nodig hebben denk ik.
Vind het zelf trouwens een enorme blijk van erkenning en waardering voor Mike dat hij mag afsluiten op mainstage. TOP! |
Lap, 'k ga nu ook nog gaan twijfelen :p
Je hebt gelijk over dat laatste, 't is eigenlijk ook maar normaal hé, als je ziet hoeveel zalige platen hij al gemaakt heeft.
Typisch Belgisch (allé voor dit soort muziek dan toch) dat het een buitenlands 'bedrijf' (ID&T) is die hem bij ons moet komen promoten, want dat zal het toch wel zijn voor hem. Mss komt hij nu eindelijk eens op het nieuws :D, nah, impossible... |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
'k wil echt nog eens Communication horen :eyes: |
Zet het dan toch gewoon op :p |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Zet het dan toch gewoon op :p |
eigenlijk, waarom ga ik nog naar tomorrowland, 'k gewoon de sets downloaden later ... :rolleyes: |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
allé |
zijt gij moslim ofzow? wat is dat met al die rare symbolen?
Ronald Van Gelderen 13.30 - 15.30 kan ook estuera worden
Ferry Corsten 15.30 - 17.30
eten en rondzien ofzow
Jon O' Bir 19.00 - 20.30
M.I.K.E. 20.30 - 21.45
dan misschien sasha eventjes meepikken.
en deel van armin z'n set mss meepikken
M.I.K.E. Live 00.15 - 01.00
zwaar onder voorbehoud natuurlijk. zolang ik ferry, 'o bir & mike maar zie =) |
|
|
| Aurélie |
| M.I.K.E zen uren zijn echt ideaal :cool: . Fijn dat ie zo'n topuren op de main krijgt. Eindelijk erkenning. Dit wordt een bom van een afsluiter :crazy: ! |
|
|
| E-motion_error |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
Lap, 'k ga nu ook nog gaan twijfelen :p
Je hebt gelijk over dat laatste, 't is eigenlijk ook maar normaal hé, als je ziet hoeveel zalige platen hij al gemaakt heeft.
Typisch Belgisch (allé voor dit soort muziek dan toch) dat het een buitenlands 'bedrijf' (ID&T) is die hem bij ons moet komen promoten, want dat zal het toch wel zijn voor hem. Mss komt hij nu eindelijk eens op het nieuws :D, nah, impossible... |
ID&T(België) is geen buitenlands bedrijf hé...zijn de mensen achter Antwerp is Burning gewoon hoor die een contract gesloten hebben met ID-T om van de naam en waarschijnlijk veel meer middelen gebruik te kunnen maken. |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Gladius
zijt gij moslim ofzow? wat is dat met al die rare symbolen?
|
lol, nee, zolang er geen islam invasies komen ben ik geen moslim
ik zie ook overal van die rare symbolen, vooral de é met een accent of deelteken erop verandert in zo'n tekentje...
'k versta me er niet aan :conf: |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Aurélie
M.I.K.E zen uren zijn echt ideaal :cool: . Fijn dat ie zo'n topuren op de main krijgt. Eindelijk erkenning. Dit wordt een bom van een afsluiter :crazy: ! |
niet volledig, want kmis toch een uurtje want kwil Jon'o' bir niet missen :D |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
lol, nee, zolang er geen islam invasies komen ben ik geen moslim
ik zie ook overal van die rare symbolen, vooral de é met een accent of deelteken erop verandert in zo'n tekentje...
'k versta me er niet aan :conf: |
it's a mob conspiracy:stongue: |
|
|
| Dark Apostle |
Godvernonde miljaardeju ik had het kunnen weten hé!!!!!!!!!
M.I.K.E tegen over Promo zetten, stomme klote zeikers van ID-T ik haat jullie, ja ge verstaat het goed, ik HAAT jullie :mad:
Miss ga ik ik M.I.K.E meepakken en dan naar Promo. Indien het daar goed is blijf ik daar, ander ga ik naar M.I.K.E. Live...pfff Festival Ist Krieg! |
|
|
|
|