|
14/8 - TomorrowLand - De Schorre, Boom (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| Bomar |
Als we nu allemaal het beta-tshirt gaan aandoen, kan ik ullie ook eens zien; zonder herken ik bijna niemand;
als die t-shirts maar klaar zijn tegen dan, ik heb er nog geen |
|
|
| Kaidreas |
| ^ge kent mij toch pipo |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
^ge kent mij toch pipo |
zet u naam dan es op de lijst eh, pipo ;) :p |
|
|
| Bomar |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
^ge kent mij toch pipo |
uwe kop ga ik nooit vergete :D
(ik bedoel dan uwen hanekam) |
|
|
| Lady_LizzY |
- Rafic
- Nyah + Xilver
- Cresto
- Emma + hollandse gang
- BZRK
- Bunz
- Pheatus
- Bomar
- Kelly
- E-motion_error
- DJ Sid
- Magistrate
- Michael
- Aurélie
- FredNova
- Joker
- Pooley
- Yimanya
- Push2005
- Cyberia
- Gladius
- Buoyant + Lizzy |
|
|
| Buoyant |
| ei vet, ik mag ook gaan |
|
|
| Kaidreas |
*kuch* sloef*kuch*
note to bomar--->de hanekam is eraf jos :o
op aanraden van talloze hete/wulpse grieten die me knap vonden maar toch nog net ietsjes knapper zonder |
|
|
| Gladius |
| gvd begin al te twijfelen... ik moet die maandag (de 15de) m'n paper herwerkt indienen =<< |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Gladius
gvd begin al te twijfelen... ik moet die maandag (de 15de) m'n paper herwerkt indienen =<< |
als ge da nu al weet kunde er nu al aan beginnen zodat ge die dag zeker vrij zijt eh ;) |
|
|
| Bomar |
| net twee mega-grote posters aangekregen van tomorrowland, samen met de sensation-dvd |
|
|
| Bomar |
| die dvd is trouwens wel zalig mooi gemaakt, 23 minuten van sensation met hele mooie en duidelijke beelden, daarnaast nog reclamespots van tommorowland, een review van mysteryland vorig jaar, een de clip van de sensation-anthem |
|
|
| Dark Apostle |
| Het is officieel, den deze komt naar Tommorowland, wel 42 euro armer. |
|
|
|
|