|
14/8 - TomorrowLand - De Schorre, Boom (pg. 23)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
| eens de timetable bekend is eens kijken voor een mega BETA meeting? |
|
|
| muffins |
| Kben vandaag eens een kijkje gaan nemen in de Schorre, waar het dus te doen is, en het ziet er echt al sjiek uit. Een van de dagen wordt het strand voor Cafe D'Anvers gelegd, de mainstage is volop in opbouw, en de inkom ziet er nu al best geslaagd uit. |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by muffins
Kben vandaag eens een kijkje gaan nemen in de Schorre, waar het dus te doen is, en het ziet er echt al sjiek uit. Een van de dagen wordt het strand voor Cafe D'Anvers gelegd, de mainstage is volop in opbouw, en de inkom ziet er nu al best geslaagd uit. |
hoorah to your excellent post :toocool: |
|
|
| Bunz |
hoe zit dat eigelijk met openbaar vervoer ?
ze zeggen wel extra bussen naar antwerpe ma rijde er dan ook nog treinen huiswaarts ? |
|
|
| muffins |
| Op de ID&T website staat net te lezen dat er een camping met pendelbussen van en naar het festivalterrein zal zijn. Micchien is dit een oplossing voor enkele. |
|
|
| Bunz |
| camping zou prachtig zijn ja :) |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by muffins
Op de ID&T website staat net te lezen dat er een camping met pendelbussen van en naar het festivalterrein zal zijn. Micchien is dit een oplossing voor enkele. |
ow???
tom blijft er dat weekend dan wa volk slapen bij u ofzow :stongue: |
|
|
| Dark Apostle |
| Volgens de site is het de bus nr 50 richting Boom-Mechelen die gepakt moet worden richting de schorre en er zijn volgens de site extra diensten voorzien. |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
ow???
tom blijft er dat weekend dan wa volk slapen bij u ofzow :stongue: |
ah ja, ikke :D (voor zover ik weet :p) |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Andy Caldwell toch ? Aan sommige van je posts in de Right now thread te zien vindt je house wel leuk, en hij is in daarin één van de beste :) |
ja die was ik nog vergeten :) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by lost_in_trance
Mark Norman zal misschien afwijzig zijn. Ze vermelden niks op hun agenda over Tomorrow Land. |
Dat zou erg zijn. Ik kom onder andere speciaal voor hem. Z'n agenda zal nog eens geupdate moeten worden denk ik. Niet afkomen kan hij niet maken :conf: |
|
|
| IgnazZio |
| quote: | Originally posted by Push2005
Dat zou erg zijn. Ik kom onder andere speciaal voor hem. Z'n agenda zal nog eens geupdate moeten worden denk ik. Niet afkomen kan hij niet maken :conf: |
Idd, hij zal wel komen.
Blackhole wordt DE tent volgens mij (na de mainstage natuurlijk) met Mojado en Fred baker :D :D :eyes: |
|
|
|
|