return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 
14/8 - TomorrowLand - De Schorre, Boom (pg. 34)
View this Thread in Original format
Estuera
:D hehe, zowat een unofficiële beta meeting tijdens m'n set, dan zal ik extra m'n best doen.;)

iemand nog een verzoekje?
djcresto
quote:
Originally posted by Estuera
:D hehe, zowat een unofficiële beta meeting tijdens m'n set, dan zal ik extra m'n best doen.;)

das op zich nog geen slecht idee. Op die manier geraakt de tent ook direct wat sneller gevuld.
FredNova
Als ik voor 14h binnen/daar raak... kom ik zeker :)
Draai wat plaatjes van Jonas Steur :toothless
IgnazZio
quote:

CITY LIGHTS!!
Btw, de groeten aan je vriend, Elias ;)
Hij moet j nog spreken over iets, denk maar aan Ignazzio :cool:
Gladius
quote:

als je belooft om silent waves/7 clouds/travels te draaien dan kom ik heel je set ipv een deel ;).
ga je wat minder hard draaien dan op intuition?
Bomar
tgaat heel slecht weer worden te zondag :(
is die main stage in de openlucht?
BZRK
quote:
Originally posted by Bomar
is die main stage in de openlucht?

Helaas ja. Maar tging vandaag ook slecht weer zijn, en de zon is hier ook aant schijnen.
speentje
ondanks het voorspelde slecht weer nog niet wanhopen
kan plaatselijk vaak héel ander weer zijn dan ze in
het KMI voorspellen!
cyberia
heel anders ,als in: 25° en een zomers zonnetje :toothless
er heerst daar van tijd wel een microklimaatje,maar ik vrees toch voor het weer,afin laat dat de pret niet bederven

edit:het terrein ziet er precies nog degelijk uit qua modder

edit2: oh en estuera silent waves doet altijd plezier om te horen hé:toothless
Estuera
Silent waves is wel een behoorlijke kanshebber idd, voor de rest zal er nog wel wat spul van mij bijzitten vermoedelijk:D .

En aangezien ik deze keer kan beginnen en niet moet overnemen van signum gaat het ook niet zo'n ramset worden als vorige maand in de asta. Mojado en Cor Fijneman draaien later die dag ook nog dus die zullen dat wel doen deze keer ;).

BZRK
quote:
Silent waves is wel een behoorlijke kanshebber idd, voor de rest zal er nog wel wat spul van mij bijzitten vermoedelijk:D .

Flow niet vergeten, pleaaaase :D
mrcanon
- Rafic
- Nyah + Xilver
- Cresto
- BZRK
- Bunz
- Bomar
- Kelly
- E-motion_error
- DJ Sid
- Magistrate
- Michael
- Aurélie
- FredNova
- Joker
- Pooley
- Yimanya
- Push2005
- Cyberia
- Gladius
- Buoyant + Lizzy
- lost_in_trance
- Kaatje + Friend
- Tutti
- Synthesia
- Hydra
- Solar + gevolg...
- Giesber
- xcape
- CygnusX
- speentje + Friend
- mrcanon

Heb m'n kaart al paar maand. Ik ga samen met BZRK en enkele vrienden. Dit gaat echt wel de max worden, nu hopen op goed weer.

Ik volg net als speentje de BETA's al een tijdje (ergens eind vorig jaar). Zal me straks ook eens voorstellen ;)

NB: Estuera, als er nog plaats is in je platenkoffer, steek er Tales From The South ook maar bij :crazy:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 
Privacy Statement