return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 
14/8 - TomorrowLand - De Schorre, Boom (pg. 6)
View this Thread in Original format
Bomar
Ik heb twee stukken gras gekregen :D
eentje is naar mijn offiele naam gestuurd en eentje naar mijne roepnaam :stongue:
maar tis mooie reclame, alleen zouden juist de mensen die nog niet veel van idt kennen dit moeten krijgen; wij weten al dat dit georganiseerd wordt
Kaidreas
ik heb ook 2 stukkies gekregen, ook alle 2 op mijn naam... ik vond het anders wel mooi! :)
DJ Sid
haha ik ga der bij zijn :D feesjeuh :crazy:

morgen tickets hale :)
Gladius
waarom krijg ik geen gras :( :whip: :sadgreen:
Bomar
Zou dat snel uitverkocht zijn?
Want ik denk dat er heel veel volk uit Nederland gaat komen. Voor hun is het hier goedkoop en dichtbij, en de line-up is beter.
MikeVee
Denk niet dat het snel gaat uitverkopen. Is een nieuwe naam en een nieuw concept, bovendien is het typisch Belgisch dat de meeste pas de laatste weken/dagen voor een kaart gaan (uitzondering voor Sensation wegens de hype in NL). Vraag me af of er wel massa's nederlanders gaan komen: ze hebben daar al een drukke zomeragenda qua feestjes, slecht uur voor te komen met openbaar vervoer en is de 15de daar wel een vrije dag?
Magistrate
kheb ook 2 zo'n 'dingen' gekregen, wa stelt da eigenlijk voor?
is da de bedoeling dak dien anderen weggeef om reclame te maken ofzo?
The_G0dfather
'k zal waarschijnlijk ook wel gaan, maar om nu al tickets te halen...

btw, er komt zeker weer geen i love techno outdoor dit jaar ?
da was echt wel immens goed in 2003 :crazy:
spijtig dat ze er niet mee door gegaan zijn
The_G0dfather
quote:
Originally posted by Magistrate
kheb ook 2 zo'n 'dingen' gekregen, wa stelt da eigenlijk voor?
is da de bedoeling dak dien anderen weggeef om reclame te maken ofzo?


that my friend, is tha party location

ze mochten die vijvers er dan ook wel bijgezet hebben :D
Bertn
I love techno was een commerciële en financiële flop. er was hooguit 15000 man, volgens de officiële cijfers. (het persbericht zei iets anders, om schande te voorkomen:-))

Kaidreas
quote:
Originally posted by Gladius
waarom krijg ik geen gras :( :whip: :sadgreen:

Id&t is een evenementenbureau geen koffieshop e :D
gij me u gras altijd :)
Magistrate
quote:
Originally posted by Kaidreas
Id&t is een evenementenbureau geen koffieshop e :D


maar het blijven wel hollanders

:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 
Privacy Statement