|
14/8 - TomorrowLand - De Schorre, Boom (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Bomar |
Ik heb twee stukken gras gekregen :D
eentje is naar mijn offiele naam gestuurd en eentje naar mijne roepnaam :stongue:
maar tis mooie reclame, alleen zouden juist de mensen die nog niet veel van idt kennen dit moeten krijgen; wij weten al dat dit georganiseerd wordt |
|
|
| Kaidreas |
| ik heb ook 2 stukkies gekregen, ook alle 2 op mijn naam... ik vond het anders wel mooi! :) |
|
|
| DJ Sid |
haha ik ga der bij zijn :D feesjeuh :crazy:
morgen tickets hale :) |
|
|
| Gladius |
| waarom krijg ik geen gras :( :whip: :sadgreen: |
|
|
| Bomar |
Zou dat snel uitverkocht zijn?
Want ik denk dat er heel veel volk uit Nederland gaat komen. Voor hun is het hier goedkoop en dichtbij, en de line-up is beter. |
|
|
| MikeVee |
| Denk niet dat het snel gaat uitverkopen. Is een nieuwe naam en een nieuw concept, bovendien is het typisch Belgisch dat de meeste pas de laatste weken/dagen voor een kaart gaan (uitzondering voor Sensation wegens de hype in NL). Vraag me af of er wel massa's nederlanders gaan komen: ze hebben daar al een drukke zomeragenda qua feestjes, slecht uur voor te komen met openbaar vervoer en is de 15de daar wel een vrije dag? |
|
|
| Magistrate |
kheb ook 2 zo'n 'dingen' gekregen, wa stelt da eigenlijk voor?
is da de bedoeling dak dien anderen weggeef om reclame te maken ofzo? |
|
|
| The_G0dfather |
'k zal waarschijnlijk ook wel gaan, maar om nu al tickets te halen...
btw, er komt zeker weer geen i love techno outdoor dit jaar ?
da was echt wel immens goed in 2003 :crazy:
spijtig dat ze er niet mee door gegaan zijn |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Magistrate
kheb ook 2 zo'n 'dingen' gekregen, wa stelt da eigenlijk voor?
is da de bedoeling dak dien anderen weggeef om reclame te maken ofzo? |
that my friend, is tha party location
ze mochten die vijvers er dan ook wel bijgezet hebben :D |
|
|
| Bertn |
| I love techno was een commerciële en financiële flop. er was hooguit 15000 man, volgens de officiële cijfers. (het persbericht zei iets anders, om schande te voorkomen:-)) |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Gladius
waarom krijg ik geen gras :( :whip: :sadgreen: |
Id&t is een evenementenbureau geen koffieshop e :D
gij me u gras altijd :) |
|
|
| Magistrate |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
Id&t is een evenementenbureau geen koffieshop e :D
|
maar het blijven wel hollanders
:) |
|
|
|
|