|
14/8 - TomorrowLand - De Schorre, Boom (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| Real |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Mainstage
Sasha
Ferry Corsten
M.I.K.E.
Ghost
Ronald Van Gelderen
Cocoon
Sven Väth
Ada (Live)
Richard Bartz (Live)
Toni Rios
Pascal Feos
Marco Bailey
Josh Wink
Kozzmozz
Monika Krüse
The Advent (Live)
T-Quest
Kozz
Secret Cinema
Cyrix
Andre Galuzzi
Q-dance
Yoji Biomechanika
Technoboy
Promo
Yves De Ruyter
The Prophet
Luna
Coone vs Dark E
Darkraver
Pavo
Culture Club 1
Felix The housecat
Erol Alkan
Justice
Starski & Tonic
Fredo & Thang
Culture Club 2
Chuckie
TLP
Mystique
Black Hole
Jon O'Bir
Eddie Halliwel
Cor Fijneman
Fred Baker
Mojado
Mark Norman
DJ Ton TB
Estuera
Versuz
Armin Van Buuren
Dr Kucho
Dave Lambert
Bart Maes
Tom Leclerq
Café D'Anvers
Andy Caldwell
Sven Van Hees
Prinz
Smos & Baby Bee
Isabel
Bartholomeo
Tweety
Filliz |
Netjes. :) |
|
|
| FUSyke |
Welke ik zeker wil zien:
Sasha, Ferry Corsten, Jon O'Bir, Eddie Halliwel, Felix The housecat > Heb ik nog nooit bezig gezien
Monika Krüse > Ooit eens bezig gezien op House Torhout en dat was toen :crazy:
M.I.K.E. > Geen commentaar bij nodig ;)
En als er nog tijd over is: Fred Baker, Armin Van Buuren, Ghost, T-Quest en even bij Q-dance binnen springen. |
|
|
| MikeVee |
Nogal steeds geen nieuwe namen, of is die mainstage compleet?
| quote: | Originally posted by Yimanya
en doet het niet in firefox :whip: |
Werkt hier perfect in firefox. |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Nogal steeds geen nieuwe namen, of is die mainstage compleet?
|
Ik hoop dat er op de mainstage nog wat grote kleppers bij komen want nu is het daar nog wat dun bevolkt |
|
|
| Kaidreas |
en waar is james holden pimp?
op de vlieger staat ie toch op :) |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
en waar is james holden pimp?
op de vlieger staat ie toch op :) |
James Holden, Joris Voorn en Technasia wisten van niks :) |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by FredNova
James Holden, Joris Voorn en Technasia wisten van niks :) |
Strijk. :toothless
Hup ID&T :p |
|
|
| IgnazZio |
Mainstage
Sasha
Ferry Corsten
M.I.K.E.
Black Hole
Cor Fijneman
Fred Baker
Mojado
Mark Norman
DJ Ton TB
Versuz
Armin Van Buuren
Wil ik zéker zien. |
|
|
| DJ Sid |
Mainstage
Ferry Corsten
M.I.K.E.
Ghost
Cocoon
Sven Väth
Marco Bailey
Kozzmozz
Monika Krüse
The Advent (Live)
T-Quest
Secret Cinema
Black Hole
Eddie Halliwel
Fred Baker
Mojado
Mark Norman
DJ Ton TB
Estuera
Versuz
Armin Van Buuren
mijn favo's :) |
|
|
| lost_in_trance |
- Rafic
- Nyah + Xilver
- Cresto
- Emma + hollandse gang
- BZRK
- Bunz
- Pheatus
- Bomar
- Kelly
- E-motion_error
- DJ Sid
- Magistrate
- Michael
- Aurélie
- FredNova
- Joker
- Pooley
- Yimanya
- Push2005
- Cyberia
- Gladius
- Buoyant + Lizzy
- lost_in_trance |
|
|
| eieregooie |
Dit moet heel gezellig worden...
Jammer dat ik niet kan :( |
|
|
| Dark Apostle |
| Hopelijk is die line-up daar ni per tijd, want dan vallen Promo en M.I.K.E. samen en ik vind dat alles behalve tof :( |
|
|
|
|