|
14/8 - TomorrowLand - De Schorre, Boom (pg. 21)
|
View this Thread in Original format
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by FredNova
Josh Wink komt waarschijnlijk niet (dunno why) |
altijd zalig voor de mensen die speciaal voor hem een ticketje kopen :o |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
altijd zalig voor de mensen die speciaal voor hem een ticketje kopen :o |
40 Euro uitgeven voor 1 DJ....goe bezig. Enfin TIC was prolly duurder, maar ben er dan ook niet naartoe geweest. |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
40 Euro uitgeven voor 1 DJ....goe bezig. Enfin TIC was prolly duurder, maar ben er dan ook niet naartoe geweest. |
ik ni hoor, allé toch ni voor Josh Wink |
|
|
| DJ Sid |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
40 Euro uitgeven voor 1 DJ....goe bezig. Enfin TIC was prolly duurder, maar ben er dan ook niet naartoe geweest. |
TiC was ook 40euro, maar dat was ook voor een set van 7uur, en op dit event zal er wel geen dj zijn die 7uur draait imho |
|
|
| FredNova |
Armin draait een set 2 uurtjes van 23h tot 01h... (versuz tent)
waarschijnlijk gelijk met een andere grote klepper op de mainstage (met vuurwerk :() |
|
|
| cyberia |
| quote: | Originally posted by FredNova
Armin draait een set 2 uurtjes van 23h tot 01h... (versuz tent)
waarschijnlijk gelijk met een andere grote klepper op de mainstage (met vuurwerk :() |
ma de twee liggen niet zo ver van elkaar hé;) |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by FredNova
Armin draait een set 2 uurtjes van 23h tot 01h... (versuz tent)
waarschijnlijk gelijk met een andere grote klepper op de mainstage (met vuurwerk :() |
Ik denk dat Ghost op de mainstage zal afsluiten. Het is de hardste dj die er daar tussen zit. Dus allemaal naar de Versuz tent dan :) Nog ff afwachten en we zullen zien :) |
|
|
| emma |
| quote: | Originally posted by Pheatus
- Rafic
- Nyah + Xilver
- Cresto
- BZRK
- Bunz
- Pheatus (onder voorbehoud :( herexamens beginnen de 18de :whip: )
- Bomar
- Kelly
- E-motion_error
- DJ Sid
- Magistrate
- Michael
- Aurélie
- FredNova
- Joker
- Pooley
- Yimanya
- Push2005
- Cyberia
- Gladius
- Buoyant + Lizzy
- lost_in_trance
- Kaatje + Friend
- Tutti |
ik haal mijn naam weer van de lijst, is niet haalbaar met die k*t tweede zit ... |
|
|
| lost_in_trance |
je mag uit de lijst me afschaffen. Ik kom niet..
Ik heb een snelle berekening gemaakt (de invoerprijs aan 40 euro + dranken tijdens een hele namiddag en een hele avond is te duur..) |
|
|
| 1Million$shot |
Daarom ben ik blij dat ik nu werk !!!! Moet naar niks meer zien !!!
Binnenkort nog een nieuw autoke ook sé.
Stressy job , but I like the money :D
| quote: | Originally posted by lost_in_trance
je mag uit de lijst me afschaffen. Ik kom niet..
Ik heb een snelle berekening gemaakt (de invoerprijs aan 40 euro + dranken tijdens een hele namiddag en een hele avond is te duur..) |
|
|
|
| Dark Apostle |
| Ben ook blij dat ik nu werk, tenminste geen klote 2de zit die elk verlof dat ik had totaal verknoeide en de examens miss ook niet. Ik mis allen wel het feit dat ik een vak kon skippen als ik er geen zin in had en in mijn nest kon blijven liggen zonder me te moeten verantwoorden :( |
|
|
| 1Million$shot |
Héhé, idd !!!! :tongue2
gedaan met het schoon leven :whip: |
|
|
|
|