return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 
14/8 - TomorrowLand - De Schorre, Boom (pg. 36)
View this Thread in Original format
Jasperovitsj
Inderdaad, ik vrees voor Dance Valley taferelen :nervous:

En ik hoor toch ook al van enkele mensen dat ze afhaken vanwege het weer, dus ik hoop dat ze daar niet te veel volk door verliezen...
Pheatus
Nog 1 kaart in de uitverkoop ;)
Als ge der zelf nog achterkomt, doe ik er eventueel nog 5€ vanaf :toothless
The_G0dfather
quote:
Originally posted by TOR
lol wat voor werkwoord is me dat? :D

anyway, ze geven precies niet zo'n best weer voor zondag :conf:

bah, 't is zeker weer draaide ...
altijd hetzelfde
W-Vl owns :D
en 'k had overigens een fijne 10 voor m'n Nederlands Spreekvaardigheid :stongue:
E-motion_error
Af en toe een bui is zo erg niet hé en er zijn tenten om in te vluchten als het erg is. Beetje voorzorgen nemen hé, regenjas/geen te beste schoenen, geen jeansbroek, ...
The_G0dfather
quote:
Originally posted by E-motion_error
Af en toe een bui is zo erg niet hé_¥n er zijn tenten om in te vluchten als het erg is. Beetje voorzorgen nemen hé¬_regenjas/geen te beste schoenen, geen jeansbroek, ...

lol ben van plan te gaan met m'n 'beste' (doet me denken aan plechtige communie ofzo :p ) schoenen, zonder regenjas en met een jeansbroek... :eek:
E-motion_error
Moet gij weten hé maar een jeans blijft heel de dag nat terwijl zo'n stoffen 3-kwartsbroek ofzo op een kwartier terug droog is.
cyberia
ge kunt ook in u zwembroekske gaan:toothless

btw dië modder is goed voor de gewrichten:p
mrcanon
quote:
Originally posted by E-motion_error
Af en toe een bui is zo erg niet hé en er zijn tenten om in te vluchten als het erg is. Beetje voorzorgen nemen hé, regenjas/geen te beste schoenen, geen jeansbroek, ...

Idd, ik doe alleszinds een versleten paar schoenen aan en een oude broek, heb juist die foto's van Dance Valley bekeken, dit was echt erg! Als de zon niet schijnt, tot daar aan toe, maar laat het aub niet regenen!
MikeVee
Ik denk dat ik ook ga moeten passen, kan nog wel staan maar bewegen laat staan dansen is moeilijk.Of er moet een miraculzueze genezing zijn.
De dodentocht zonder voorbereiding proberen is niet aan te raden :toothless , opgave na 40 km in 7u :(
Volgend jaar nieuwe poging :D
Pheatus
Vraagje: is er niemand van de West-Vlamingen hier uit de buurt van Diksmuide dat naar Tomorrowland gaat? Zoja, zou die es vriendelijk een PMke willen sturen naar me. Kzou vragen om eventueel een ticket mee te nemen voor iemand. 'tzou zot zijn moest die daarvoor naar de andere kant van België rijden hé ;).
Als er iemand zo vriendelijk zou willen zijn? BIG THANKS!
Anders sta ik hier nog met 2 kaarten :(

Geniet er van guys!! En SHOOT THOSE PICS hé :D ;)

E-motion_error
zinzinzin
DJ Sid
ik kan ook al nimmer wachten :)

mja eerst deze avond nog een lokaal feesje hier ter gelegenheid van de kermis, en das op 100m van mijn thuis
ideaal om te zuipen dus :toothless

ma kzal tog ni lang kunne blijve, moet al om half10 op den trein zitte, dus da word minder dan, en ben morgen liever niet ziek :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 
Privacy Statement