|
14/8 - TomorrowLand - De Schorre, Boom (pg. 39)
|
View this Thread in Original format
| Bomar |
:D, ik rij dus ook elke keer verkeerd in antwerpen
kheb er zin in, heb me wel overslapen van gisteren marktrock in Leuven :( , maar 12u is toch mss wa te lang om daar te staan
amuseert ullie en tot straks mss
slu |
|
|
| djcresto |
van kmi site:
Voorspellingen voor de volgende uren :
Wisselvallig weer met soms nog enkele buien vooral dan in het zuidoosten. Geleidelijk meer opklaringen. Het blijft vrij fris. De wind draait geleidelijk overal naar westnoordwest.
Volgend bericht : omstreeks 13.00u. |
|
|
| cyberia |
| whooooot, we hebben er zin in,zonneke schijnt hier en een paar wolkjes dat rondfladderen,van mijn part mag het de hele dag zo blijven,see y'all beta's:toothless |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by cyberia
whooooot, we hebben er zin in,zonneke schijnt hier en een paar wolkjes dat rondfladderen,van mijn part mag het de hele dag zo blijven,see y'all beta's:toothless |
niet te euforisch worden, hierjuist weer een serieuze bui |
|
|
| cyberia |
| quote: | Originally posted by djcresto
niet te euforisch worden, hierjuist weer een serieuze bui |
...:nervous: but whyyy?
we leven nog steeds in belgië waar op gebied vanweer alles kan:toothless we zullen wel zien,dancing in the rain heeft ook wel iets |
|
|
| Synthesia |
Hier ook (Sint Nilaas) een stevige bui, en kvind het zeer koud buiten..brr..
Toch denk ik dat ik nog altijd in een topke/Tshirt ga..zal hopelijk wat warmer zijn tussen iedereen en in de tenten..en als het vuil wordt niet zo moeilijk om te wassen :)
Anyways..het mag neerstorten vanavond, als M.I.K.E. blijft draaien zal het me niet stoppen van uit mijn dak te gaan :D
/me heeft er echt zin in!! |
|
|
| Real |
| Amuseert u, eikels. :( |
|
|
| Synthesia |
| quote: | Originally posted by cyberia
dancing in the rain heeft ook wel iets |
Ben aan't denken om mijn zwemshort mee te nemen...zijn er hier nog mensen die dat overwegen? |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Synthesia
Ben aan't denken om mijn zwemshort mee te nemen...zijn er hier nog mensen die dat overwegen? |
ne mottige kw en poncho all the way |
|
|
| Synthesia |
| kw? :P wat is dat |
|
|
| Real |
| Zo'n regenfrakske dat ge kunt opplooien tot een heuptasje. |
|
|
| Synthesia |
| Oh interesant..moet er zo ook eentje gaan vinden ;) |
|
|
|
|