|
14/8 - TomorrowLand - De Schorre, Boom (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Tutti
Toch wel, het is o.l.v.-hemelvaart. ;) |
En doen wij daaraan in Nederland? |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by eieregooie
En doen wij daaraan in Nederland? |
neen, jullie ketters doen daar ni aan mee :p
buh geen idee tbh :) |
|
|
| muffins |
| Tis wel op een zondag, dus het maakt niet veel uit of het een festdag is, of wel? |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by muffins
Tis wel op een zondag, dus het maakt niet veel uit of het een festdag is, of wel? |
is fijn als je dag erna (de maandag) kunt uitslapen zeker ;) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Nyah
neen, jullie ketters doen daar ni aan mee :p |
U gaat door voor de kleurenkoelkast :D |
|
|
| InTeXoR |
| voor wie het nog niet weet: estuera is er dus ook bij in de black hole tent. |
|
|
| Kaidreas |
^ja das ook een beta denk ik :o
3de keer is trakteren op een pintje ket :D |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by DJ Sid
Estuera komt trouwens ook naar Tomorrowland
check www.estuera.com |
Dat stond 2 posts boven de uwe ook al ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ey maar gasten, naar het schijnt zou Estuera ook naar Tomorrowland komen? |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ey maar gasten, naar het schijnt zou Estuera ook naar Tomorrowland komen? |
You're evil :disbelief |
|
|
| InTeXoR |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
^ja das ook een beta denk ik :o
3de keer is trakteren op een pintje ket :D |
u are killnov @ D4M? :) voor da pintje zal er dan toch een meeting moeten gehoude worde op tomorrowland :D |
|
|
|
|